www.snlp.ro Web analytics

Consultare inversata. SNLP pune la dispozitia MJ proiectul salarizarii unitare pentru 2016

click pe imagine pentru adresa completa

Captura de ecran din 2015.07.30 la 12.50.22

                 (…)

Documente atasate

78 COMMENTS

  1. Nu ne mai da nimeni nici macar un raspuns despre acele mutari uitate amaratii de noi …..

  2. Nu este corect:vom primi,ce este asta?si eu pot spune voi veni la munca dar nu vin.

  3. Asa este dar eu nu am primit nimic,nici bani.nici in natura:decnatura:despre ce vorbesc,aici sunt eu contrariat.

  4. Nu va mai bateti capul cu sporul de studii pentru ca ei o s-o lungesca pana in noiembrie cu interpretarea MJ-ului si ANP-ului si se va acorda pe o luna doua in cel mai fericit caz.In situatia in care de la 1 decembrie va intra in vigoare noua lege de salarizare sporul de studii dispare de tot si se vor face incadrarile de la zero cum prevede noua lege de salarizare si il vor mai primii doar agentii care vor fi incadrati ca agenti cu studii superioare conform noii prevederi din legea ce va aparea.Probabil ANP-ul va stabilii ce functii de agenti din unitati ar putea fi incadrate ca agenti cu studii superioare.Ce parere aveti domnule Teoroc?Oare asa va fi?Cel putin asa integ eu ca va fi aplicata noua lege.

  5. Raspunsurile pentru cererile de mutare le aflam si noi astazi? Mult respect.

  6. In final daca sa finalizat celebrul Consiliu , restantele la 75% si ecipament cand se dau?

  7. in legatura cu uniformele: tricourile s-au decolorat, s-au largit, au facut gauri sub brat si la guler, pantalonii s-au decolorat si lucesc. Aceasta uniforma de serviciu se pare ca a costat aprox 1600 lei, deci cea de oras costa 400 lei?
    De unde putem achizitiona alte tricouri si pantaloni ca sa nu venim la serviciu sa aratam ca boschetarii cu hainele rupte? Am sunat la firma aceea de la craiova si nu raspunde nimeni niciodata. Mai exista?

  8. Domnule Stefan, nu sunt membru de sindicat,ma informez de la postarile dumneavoastra, am 25 de ani in sistem si ma pregatesc de plecare, dar va apreciez, si nu inteleg de ce toata lumea da in dumneavoastra cand decizia este in alta parte.

  9. mag.ag – cu sporul de studii inca se asteapta interpretarea MJ / suntem la un inceput de drum neclar / tragem tare sa clarificam / acum avem buget si lucrurile se vor accelera

    iulian – putem ajuta si noi / contact pe email / poate fi sesizata si comisia de disciplina din MJ pentru nerespectarea prevederilor legale

    sandokan – cei care primest tinuta in natura nu pot primi si bani / este destul de clara si simpla probleme si ar trebui sa intelegem exact asta / chiar daca nu ati fost inca dotati dar urmeaza sa primiti echipament, nu se poate acorda dreptul de doua ori in doua forme, nu?

    fpss – nu te grabi cu constatarea asta / vezi articolul postata acum aprox o luna cu o comparatie mai reala cu politistii / exceptand anul 2015 nu se poate spune ca stam mai rau / se va corecta in maximum 3 saptamani tot ce este acum restant / vom reveni cu info

  10. Din cate observ, de 2 ani nu ne-am ales decat cu pomisiuni, ne-am bucurat de victorii si victorii doar pe hartie, in timp ce la politie s-a dat tot ce s-a promis pana in momentul de fata. Ca si consecinta, s-a ajuns in momentul de fata ca un agent de politie debutant sa castige cat un ofiter debutant din sistemul penitenciar. Asa ca, ma intreb, e mai bine sa isi toceasca viitoarele generatii creierii sa intre la academie la penitenciare si apoi sa faca 3 ani cand se pot duce la campina, unde se intra mai usor si faci 2 ani iar apoi ti se respecta drepturile pe care le ai.

  11. Dl Presedinte daca eu nu am luat nici- un fel de articol din norma de echipare pe anul in curs ,de ce nu primesc banii integral?Chiar daca lucrez in operativ.Eu asa consider ca atat timp cat nu am primit niciun articol din echipament,nici macar nu au venit nici sa ne ia masurile pana-n momentul de fata ,este normal sa primesc echivalentul in bani.Asa am auzit ca s-a cerut situatia in unitati separat operativul fata de administrativ.S a stiti si va rog sa luati atitudine pentru ca nu este corect si deja starea de spirit in randul cadrelor este foarte tensionata.Nu lasati lucrurile asa deoarece nu mai au timp sa ne ia masuri si sa ne dea tinuta de servici pana-n octombrie.NU trebuie sa admitem asa ceva pentru ca iar vom fi pacaliti, nu au fost in stare sa faca echiparea pana acum:pa,vrem banii si ne facem noi si asa nu purtam nimic din ce este confectionat de ei.

  12. D-le presedinte, se zice ca ieri ar fi avut loc o videoconferinta a conducerii Ministerului de Interne cu structurile din teritoriu, prilej cu care s-ar fi adus la cunostinta ca norma de hrana a crescut doar cu 1 leu/zi si nu cu 3 lei/zi, motiv pentru care, in luna august, angajatilor MI li se vor retine 60 lei din cei 90 lei pe care i-au primit in luna iulie drept majorare norma hrana. S-ar fi invocat ca formula de calcul a fost gresita, ca intre timp a scazut TVA la alimente si ca, de fapt, cresterea normei de hrana este de 1 leu/zi.
    Intrebarea este daca dumneavoastra aveti cunostinta despre asemenea ipoteze de calcul si daca stiti ceva concret despre adevaratul cuantum cu care se va majora norma de hrana?

  13. Domnule Stefan ,sunt membru de sindicat si as vrea sa imi raspundeti ce se poate face cu un DIRECTOR DE UNITATE care nu respecta decizia comisiei care stabileste acordarea sporului de microflora 15% angajatilor care isi desfasoara activitatea in posturile de paza ,COMISIA A STABILIT CA SE INTRUNESC CONDITIILE ACORDARII ACESTUI SPOR cu mentiunea ca au fost cei de la DSP BACAU au facut un nou buletin de determinari la posturile de paza si care au spus ca nu s-au schimbat conditiile de munca ,directorul nu a fost multumit si a chemat si medicul de MEDICINA MUNCII care la fel a spus ca trebuie sa se acorde acest spor ,dar DIRECTORUL UNITATII REFUZA SA SEMNEZE ACTELE NECESARE PLATIII SPORULUI DE MICROFLORA 15% ANGAJATILOR CARE ISI DESFASOARA ACTIVITATEA IN FOISOR ,el este ordonator de credite si „EL” CONSIDERA CA ESTE ILEGAL SA PRIMIM ACEST SPOR.DOMNULE STEFAN CE ESTE DE FACUT CU UN DIRECTOR DICTATOR CARE DE 3 ANI DE ZILE A TAIAT ACEST SPOR SI NE SFIDEAZA CA AZI MIINE SE REZOLVA NE RASPUNDE CAND IL INTREBA ANGAJATI ?NOI CONSIDERAM CA ESTE ABUZ IN SERVCIU ATATA TIMP CAT COMISIA A SPUS SA SE ACORDE ,DSP BACAU SI MEDICINA MUNCII LA FEL ,SI JURISTUL UNITATII A RECUNOSCUT CA TREBUIE SA BENEFICIEM DE ACEST SPOR DACA L-AM AVUT IN PLATA IN LUNA DECEBRIE 2009 ,CE ESTE DE FACUT CU DIRECTORUL DICTATOR????

  14. Domnule Ștefan,credibilitatea v o pierdeti in momentul in care liderii locali,in loc sa i sprijine pe membrii votează in comisia de disciplina încetarea raporturilor de serviciu , in timp ce patronatul acorda diminuarea salarială.iar agentul si a pierdut serviciul.eu ce sa înțeleg??????

  15. Domnule Stefan in legatura cu retragerea din sindicat aveti dreptate…asta ar fi cea mai proasta decizie pe care ar putea sa o ia orice membru de sindicat in aceasta situatie sibin acest moment din contra trebuie sa va sustinem in demersul actiunilor dumneavoastra…dar credetine ca in legatura cu sporul de studii se face o nedreptate si o disvriminare..unii iau sporul iar altii nu…unii se simpt fustrati de acest lucru…doresc sa luati atitudine si sa rezolvati acest aspect cat mai curand si inainte de introducerea legii unitare de salarizare deoarece daca apuca sa ia spor de studii si cei care nu au beneficiat pana acum de el…dupa introducerea noii legi dupa cum bine ati spus salariul nu are cum sa fie mai mic ca cel din ultima luna dinaintea introducerii legii unitare de salarizare…iar daca apucam sa beneficiem macar de o luna de spor de studii inainte de introducere…dupa aceea nu o sa mai fie nici o discriminare in legatura cu sporul de studii..

  16. Da, domnule membru, este o idee, poate asa veti recupera niste bani, corect. Daca atat ati inteles ca am spus eu… Ce pot sa mai zic? Ce rost are sa mai zic?

  17. Domnule lider, daca tot ne sugerezi faptul ca noi cei care am absolvit facultati in domeniu de activitate, cu acordul si instiintarea resurselor umane cand ne-am inscris la ele, nu vom primii sporul atunci va aducem la cunostinta ca in momentul zero cand nu ni se va acorda sporul, vom iesii din randurile membrilor de sindicat.Nu suntem multi ci doar 12 membrii dar cu siguranta ca noi mai sunt si alti colegi care vor proceda la fel.Aceasta este una dintre problemele foarte serioase ale noastre, care ne doare,nu avem nici o vina si vom fi discriminati in continuare.Pai daca tot cotizam sume lunare intre 25-35 Ron/luna la sindicat,parasindu-l mai recuperam o buna parte din contravaloarea sporului de studii de o suta si cv de lei/luna.Cred ca asa e cel mai corect si nu mai suparam pe nimeni cu solicitarea sporului!

  18. Domnule Stefan, atunci prezentati situatia acolo unde este putere de decizie si incercati cumva sa rezolvati problema acordarii sporului de studii ca sa beneficieze si cei care sunt in situatiile prezentate(In cadrul BNS,parlamentarilor,ministrului,etc.).Nu se poate sa nu existe o solutie!Incercati sa determinati ANP-ul, tinand cont de imprejurarile in care s-au produs nedreptatile, sa isi asume acordarea sporului tuturor celor care au studii in domeniul in care sunt incadrati,tinand cont ca nu se mai poate face nimic pentru corectarea acelui OMJ,asa cum ati afirmat sa fie o interpretare cat mai extinsa si in ea sa fie cuprinsi si colegii aflati in situatiile prezentate.Nu din cauza noastra nu se poate actualiza ordinul sau emite altul, noi doar de ani de zile suportam nedreptati.Ne-am saturat sa le suportam si speram ca veti putea rezolva favorabil aceasta problema.Va multumesc!

  19. absolvent – da
    ana – suntem foarte atenti la subiect / se va transa cat de rapid / OMJ 399 din pacate nu poate fi schimbat, orice am face / OG 64 din 2006 in temeiul careia a fost dat, la acest moment nu mai are in vigoare decat cateva articole nerelevante / restul e abrogat de legislatia de salarizare / ca sa dai sau sa modifici un ordin trebuie sa ai un temei legal / ordinul este un act normativ unilateral dat de un om (ministru) si nu poate fi dat decat fundamentat de un act superior adoptat de guvern sau parlament
    paleru – apreciez al 2lea comentariu al tau / este dureros si demotivant sa stii, sa te zbati pentru cei care te blameaza pentru ca nu inteleg ca le vrei binele / dar niciodat nu-i vom putea convinge pe toti ca nu facem nimic altceva decat sa ne batem pentru drepturile lor / nu ar constata asta decat daca noi am diparea / dar sper ca structurile asociative din acest sistem sa reziste peste indiferent de lideri…

  20. Domnule Teoroc,am si eu cateva intrebari cu privire la raspunsurile date de dumneavoastra:
    Stefan Teoroc 2015-08-03 21:49
    revenire – modul de acordare este inca neclar / nu au venit inca precizari de la MJ / cel putin cei care solicita de acum incolo si respecta criteriile ar trebui sa primeasca / recomandam tuturor celor care se incadreaza sa depuna deja solicitari / sunt versiuni de interpretare / cea mai urata e ca i-ar viza doar pe cei care dobandesc licenta de acum incolo, ca exemplu / prevederile din lege sunt sumare / bineinteles ca noi vom continua sa presam (am inceput de mult timp) pe o interpretare cat mai extinsa.
    Ce inseamna ,,cei care respecta criteriile’’? Ati trimis in unitati un model de solicitare a acordarii sporului de studii? Cred ca asa ar fi normal! Ma gandesc ca in solicitare trebuie facuta o referire la un temei legal pentru a ne fi acordat sporul de studii,nu? La ce va referiti cand spuneti ,,o interpretare mai extinsa’’? V-au fost sesizate de catre sute de colegi in decursul timpului pe acest site si nu numai sau de liderii nostrii de sindicat o gramada de situatii incorecte generate de OMJ-ul care prevede specializarile conform caruia se acorda la acea vreme sporul de studii. Ati facut ceva concret pentru rezolvarea acestor situatii semnalate de noi?(gen – discutii, demersuri scrise-cu directorul general al ANP ,sau cu Ministrul Justitiei pe aceasta tema ,aducandu-le la cunostinta discriminarile create de acel OMJ si sa ii determinati –convingeti sa rezolve acele situatii-prin emiterea unui nou ordin de exemplu-incepand cu luna aceasta la fiecare specializare sa fie inclusa in ordin sintagma ,,sau compatibile ori din aceeasi ramura’’ cu specializarile cerute ).Ne-am saturat sa ni se spuna ca nu se poate schimba un OMJ abrogat, dar care in cazul acordarii sporului de fapt nu e abrogat si care este pe langa realitatea specializarilor noi aparute in invatamantul superior romanesc, care an de an isi imbunatateste ofertele educationale prin aparitia de specializari mai exacte si pe specificul multor domenii de activitate printre care si unele specifice domeniului nostru.Sa-i fie adusa la cunostinta ministrului situatiile create si semnalate de noi solicitandu-i sa de-a o decizie care sa rezolve problema,ca de la ANP nu asteptam mare lucru, deoarece ei au conceput si dus la semnat acel ordin si datorita lor astazi nu luam sporul . Asta credem ca trebuia facut in tot acest timp sau mai exact de atunci de cand s-a intrezarit acordarea acestui spor, pentru a nu mai crea din nou discriminari prin faptul ca unii il vor lua si altii nu datorita ordinului. Celor de la anp trebuie sa le multumim pentru faptul ca dupa serviciu ne-am chinuit sa ne completam studiile pe banii nostrii si astazi sa nu beneficiem de acel spor desi sistemul se foloseste de noi si de pregatirea dobandita pe banii nostrii chiar daca nu ne-au pus ei sa le facem, insa ne-au cerut an de an adeverinte de la scoala si copii dupa diplomele de absolvire. Orice problema are o rezolvare chiar daca mai greoi.Asteptam sa rezolvati aceste situatii semnalate in favoarea noastra!Va multumim!

  21. Domnul stefan in legatura cu denumirea de politist de penitenciar ce se mai aude

  22. D le STEFAN v am cunoscut personal la mitingurile din anii precedenti si credeam altceva la momentul ala despre ce inseamana sindicat o spun cu durere in suflet ca acum sunt mai multi lingai si pupincuristi care tin de scaune si ciolane oare chiar nu avem dreptul cei trecuti de 20 de ani in acest sistem bolnav de politica si culori sa n e spunem ofurile macar aici vreti sa va spun cine este lider la (editat) stiti prea bine va multumesc pentru intelegere si hai sa dormim linistiti stiti bine la ce ma refer o seara linistita

  23. F.bine punctat,d-le presedinte/sindicatul trebuie sa ramana singura veriga a sperantelor noastre,nu desfiintat/vis-a-vis de mass-media,subscriu la cele spuse-au o reticenta totala fata de personal,parca am fi continuatorii temnicierilor?[

  24. [quote name=”paleru”]dragi colegi at i vazut ministru de interne cum la vizitat pe politistul luat pe capota eu am 20 de ani in acest sistem nu am vazut si nici nu voi vedea ca la noi sa vina cineva macar din partea anepeului la un coleg de al nostru la spital ce sa mai vorbim de altele numai vorbe goale si vrajeli obosite din partea celor care ne reprezinta de sporul pentru simbete si duminici nu se mai vorbeste pe acest site pentru ca e numai pentrufraerii de la paza sunt dezgustat si chiar vreau sa ma retrag si din sindicat nu avem identitate nu avem respect nu avem nimic asa voi iesi la pensie gardian si atit[/quote]
    Ai dreptate!Nici un ministu nu a stiut ca are si penitenciare in structura.ANP-ul e doar pentru ei,salahorii la urma sau deloc.

  25. Pentru Paleru:
    Sunt convins ca nu esti membru de sindicat asa ca, reactia ta este zero ! Daca ai fi fost membru de sindicat si ai fi participat macar la a citi despre initiativele sindicatului in sistemul asta, nu ai mai fi fost atat de critic. Sincer iti spun ca sunt multi ca tine dar Doamne ajuta ca nu sunteti atat de multi incat sa bulversati lupta sindicala.

    Ca sa spui ca te retragi din sndicat ca nu ti-a platit anp/mj drepturile inseamna ca logica ta e de toaleta publica. Pai tocmai astea sunt motivele pentru care sindicatul trebuie sa se intareasca cu membrii si sa se bazeze pe o prezenta masiva in situatia in care se declanseaza proteste.
    Palerule, ai curaj sa canti demisia lui bejan si compania ? Sau astia nu au nicio vina in viziunea ta ?

    BASTA,
    Se pare ca si Stefan a confirmat cele spuse de mine. Intr-o forma mai plastica…evident !

    Singura noastra sansa e sa ne oferim sprijinul pentru tot ce intreprinde sindicatul ! Acolo unde credeti ca se poate plusa cu ceva, veniti cu nitiative ! Lasitatea sifuga asta de manifestare ne-a adus in postura in care am slabit sinidcaliceste. Cu atitudini regresive si neimplicare. E mult mai usor sa gasesti vinovati de serviciu, si daca se poate sa fie chiar sindicatul. Cand vine vorba de administratie insa … ranjim prosteste in fata acestora d teama ca in timp..cine stie ? Poate ramanem fara ciolan.
    De misei sunt satul pana peste cap. Si tu esti unul dintre ei…palerule !

  26. paleru – cum spuneam, pentru toate neajunsurile din acest sistem trebuie sa raspunda cineva / hai sa fie acela sindicatul si sa-l desfiintam / apoi va fi mai bine / cei mai batrani nitel stiu exact ce bine era cu 240 de ore pe luna si cu linistea totala in fata deciziei sefilor

    salariat – anp-mj nu au reactii atat de rapide!! Le trebuie cateva luni. Vor reactiona dupa ce se adopta legea. Noi ne facem demersurile orcum. Nu stam dupa ei. Participam direct la consultari cu MM si ne trimitem observatiile direct la initiatori.

    Basta – am mai spus / nicio invitatie la vreo emisiune in care s-ar fi vorbit de drepturi nu a fost refuzata de noi / din pacate televiziunile nu fac astfel de invitatii decat pe fond de greve proteste sau alte miscari sociale / si atunci se intampla doar in ziua respectiva / sistemul nostru nu este un sistem care sa trezeasca interes decat daca e tranzitat de vipuri / ultima invitatie refuzata de mine a fost la liberarea elenei udrea / am intrebat moderatorul care m-a sunat daca vom avea prilejul sa discutam despre salariati pentru ca eu reprezint salariati nu detinuti / a spus ca publicul nu este interesat de problemele noastre dar ca poate tangential in emisiune se iveste ocazia / asta a fost tot / evident ca nu m-am dus sa explic ce a facut udrea la targsor / l-ati vazut pe florin stoica secretarul gen SNLP in multiple emisiuni de acest tip / le-am testat ca sa vedem cum putem ajunge la problemele care ne dor / insa este foarte dificil daca moderatorul nu deschide un astfel de subiect / iar daca incerci sa vorbesti in afara temei, se ia piuitul rapid si nici vreo alta invitatie nu se mai produce

  27. [quote name=”Sinco”]BASTA
    Inwcercarea de a iesi in presa cu probleme legae de personal, in special conditiile in care acesta isi desfasoara activitatea, nu ntereseaza pe nimeni. Societatea nu este interesata de conditiile tale de munca ci mai degraba de conditiile in care isi face puscaria marii smecheri ai Romaniei. Preasa urmareste senzationalul care prinde bine la publicul retard al Romaniei. Crezi ca ar renunta vreunul la Maruta, Gherghe, Capatos sau alta mizerie televizata pentru a se uita la o emisiune in care se dezbbat probleme ale personalului de puscarie ?

    In alta ordine de idei, daca deranjezi prea mult cu presa, ma tem ca totul se intoarce impotriva noastra. Brusc, un organ al statului actioneaza la o comanda politica si iti gaseste vreo doi ametiti care au luat spaga de la hoti …si gata ! Gata si cu conditiile tale de munca. Reactia publicului va fi una foarte prompta, de genul: „Voi veti conditii de munca si salarii mai bune la puscarie, voi care mancati si beti de la hot?” Ma tem ca ingustimea mentalitatii majoritatii ne vor arunca intr-un colr al nepasarii…

    Si acum pe bune, pe cati intereseaza conditiile tale de munca ? Eu am cunostinte cu care ma bat sa le explic ca nu e chiar asa cum pare…adica ca toti traim pe spatele hotului…[/quote]

    Da-mi te rog voie sa nu fiu de acord cu tine aici….inactiunea e mai de condamnat decat actiune….de asta am ajuns unde am ajuns….pt ca nu suntem destul de vocali si nu ne cerem cat si cum ar trebui drepturile. Preferi sa lasam societatea cu aceasta viziune de care spuneai mai sus?sau putem face ceva sa schimbam lucrul asta? Ce ar putea iesi mai rau decat este deja?…

  28. Ca să nu deviem de la subiect.
    Care sunt reacţiile MJ-ului şi ANP-ului în urma adresei dumneavoastră privind consultările pe marginea proiectului noii legi a salarizării?

  29. dragi colegi at i vazut ministru de interne cum la vizitat pe politistul luat pe capota eu am 20 de ani in acest sistem nu am vazut si nici nu voi vedea ca la noi sa vina cineva macar din partea anepeului la un coleg de al nostru la spital ce sa mai vorbim de altele numai vorbe goale si vrajeli obosite din partea celor care ne reprezinta de sporul pentru simbete si duminici nu se mai vorbeste pe acest site pentru ca e numai pentrufraerii de la paza sunt dezgustat si chiar vreau sa ma retrag si din sindicat nu avem identitate nu avem respect nu avem nimic asa voi iesi la pensie gardian si atit

  30. john – da, vom avea si calendarul cand se va finaliza

    revenire – modul de acordare este inca neclar / nu au venit inca precizari de la MJ / cel putin cei care solicita de acum incolo si respecta criteriile ar trebui sa primeasca / recomandam tuturor celor care se incadreaza sa depuna deja solicitari / sunt versiuni de interpretare / cea mai urata e ca i-ar viza doar pe cei care dobandesc licenta de acum incolo, ca exemplu / prevederile din lege sunt sumare / bineinteles ca noi vom continua sa presam (am inceput de mult timp) pe o interpretare cat mai extinsa

    generatie – rabufnim dupa ce ne lamurim

    cristi – nu / OUG 83/2014 modificata prin L 71/2015 vizeaza doar sarbatori si repaus

  31. Domnule Stefan, puteti solicita ANP-ului un calendar al concursurilor( macar orientativ). Va multumesc.

  32. #43 Stefann 2015-07-29 20:33
    D-le Stefan, inteleg ca, neoficial, MJ, prin ANP, a transmis ca toate solicitarile de fonduri au fost aprobate cu ocazia rectificarii bugetare din data de 28.07.2015. Cum printre solicitari s-a aflat si aceea referitoare de asigurarea sumelor necesare achitarii sporurilor de studii superioare si de doctorat se poate deduce ca aceste sporuri vor intra in plata?

  33. [quote name=”Stefan Teoroc”]ion – miercuri pe 5 aug are loc consiliul de conducere anp cu informare privind bugetul si rectificarea aprobata / atunci tragem linie / urmatorul prag – 10 august / ultima etapa – termenul la care se vor face platile integrale si in functie de acest termen, daca nu se incadreaza in perioada apreciata de noi toti ca rezonabila – decizia de a organiza proteste / vom face consultari publice pe site in acest sens dar si consultari interne in cadrul organelor de conducere centrale si teritoriale ale SNLP[/quote]
    DECI MAI DUREAZĂ PANA RĂBUFNIM ?

  34. Da, confirmam / pana acum nu avem semnalari privind modificarea zilei desi la acea data este planificat si Consiliul de conducere ANP

  35. Domnule Teoroc puteti sa imi confirmati ca miercuri se discuta si cererile de mutare?
    Cu recunostinta

  36. ion – miercuri pe 5 aug are loc consiliul de conducere anp cu informare privind bugetul si rectificarea aprobata / atunci tragem linie / urmatorul prag – 10 august / ultima etapa – termenul la care se vor face platile integrale si in functie de acest termen, daca nu se incadreaza in perioada apreciata de noi toti ca rezonabila – decizia de a organiza proteste / vom face consultari publice pe site in acest sens dar si consultari interne in cadrul organelor de conducere centrale si teritoriale ale SNLP

  37. BASTA
    Inwcercarea de a iesi in presa cu probleme legae de personal, in special conditiile in care acesta isi desfasoara activitatea, nu ntereseaza pe nimeni. Societatea nu este interesata de conditiile tale de munca ci mai degraba de conditiile in care isi face puscaria marii smecheri ai Romaniei. Preasa urmareste senzationalul care prinde bine la publicul retard al Romaniei. Crezi ca ar renunta vreunul la Maruta, Gherghe, Capatos sau alta mizerie televizata pentru a se uita la o emisiune in care se dezbbat probleme ale personalului de puscarie ?

    In alta ordine de idei, daca deranjezi prea mult cu presa, ma tem ca totul se intoarce impotriva noastra. Brusc, un organ al statului actioneaza la o comanda politica si iti gaseste vreo doi ametiti care au luat spaga de la hoti …si gata ! Gata si cu conditiile tale de munca. Reactia publicului va fi una foarte prompta, de genul: „Voi veti conditii de munca si salarii mai bune la puscarie, voi care mancati si beti de la hot?” Ma tem ca ingustimea mentalitatii majoritatii ne vor arunca intr-un colr al nepasarii…

    Si acum pe bune, pe cati intereseaza conditiile tale de munca ? Eu am cunostinte cu care ma bat sa le explic ca nu e chiar asa cum pare…adica ca toti traim pe spatele hotului…

  38. Dnule Teoroc am inteles ca VA fi o sedinta la Anp legata de rectificare.cand VA avea loc?

  39. Domnilor…parerea mea e ca suntem a saptea roata la caruta deoarece societatea nu ne cunoaste, nu stie ce facem noi efectiv la serviciu, iar cand iesim in strada suntem priviti cu reticenta. In mass media se pune accentul doar pe infractor si pe conditiile lui de detentie…de ce nu s-ar face niste reportaje si cu conditiile de munca ale functionarului, niste interviuri pt ca societatea sa vada cu ce avem de a face…cu siguranta nu ne vor mai privi cu indiferenta atunci cand vom iesi in strada, dimpotriva. Mai avem la indemana si retelele de socializare care cum s-a vazu si la alegerile prezidentiale au facut diferenta…deci o unealta foarte utila…Ce spuneti?

  40. [quote name=”Avram”][quote name=”echo”]Alt aspect foarte important de care trebuie tinut cont este acela ca sintagma „de regula” este folosita din abundenta. Aceasta sintagma are rolul de a lasa portite legale pentru tot felul de abuzuri. La fel ca si sintagma „studii medii”, sintagma „de regula” nu este definita in niciun act normativ si este folosita dupa cum am mai spus ca pres sub care sa se bage gunoiul cand va fi nevoie.

    Exemplu:
    (4) Fiecarei functii/treapta profesionala ii corespund, de regula, cinci gradatii.

    Cum vine asta, „de regula”?
    Pai ori sunt cinci gradatii ori alt numar, nu cred ca 5 este un numar foarte mare si doar cativa eruditi in ale matematicii pot lucra cu numere atat de mari.

    Dar daca citim mai departe:

    (5) Avansarea in gradatii se face, de regula, din cinci in cinci ani, in functie de vechimea in munca, cu exceptia gradatiei I care poate fi acordata dupa trei ani.

    Hooop! Deci asta e miza, daca ai implinit sa zicem 20 de ani vechime nu poti fi automat incadrat in gradatia 4 pentru ca cineva poate sa spuna:
    Stai prietene ca nu e obligatoriu sa primesti acest drept, tu nu vezi ca in lege scrie „de regula”, deci te incadrez numai daca vreau eu ca asa consider eu de regula.
    Cu alte cuvinte intre tine si lege apare o terta parte care hotaraste daca ai dreptul sau nu sa beneficiezi de prevederile legii ceeace este anticonstitutional si va garantez ca de aceasta sintagma se vor folosi din plin de cei care vor dori.
    Trebuie eliminata „de regula” din textul legii pentru a nu lasa loc de inerpretari si portite de scapare in cazul abuzurilor contra intereselor persoanei.[/quote]
    Corect! Îți dai seama dacă nu eşti in grațiile directorului când îți vei lua gradațiile?!…la pensie.[/quote]
    Avrame…tot ce explici ,,cade,, gradatiile se iau din 3 in 3 ani in acest sistem indiferent de situatie…nu are legatura cu ,,Sefi,,si daca ai venit din afara numai cu 5 ani vechime ei o gradatie…ceea ce e corect…dupa mine nu ai fost in sistem care e special la toate drepturile.Iar cu pensia nu te inteleg ce tot spui dar nimeni nu iti ia gradatiile nici macar gradele…sa te amane da….

  41. [quote name=”titi pârnaie”]”BASTA”- nota 10 pentru comentariul tău…adevărul că din 14.000 (aproximativ +/-) de lucrători din sistem cred că numai 4000 venim la „muncă” restul vin la „serviciu” şi ăla „de cafea cu 12 ceşti”(de porțelan)[/quote]
    Bine punctat!

  42. Domnule Teoroc oamenii sunt la limita rabdarii.Nu mai au incredere in nimeni.Toti tin de scaune,metodele comuniste inca functioneaza.Iti este frica sa-ti mai spui punctul de vedere.Pacat.

  43. Vorba lunga saracia…..fpss…pe 10 rupem tacerea si iesim in strada,la tv.,radio,facebook,twtter,mail,etc,etc,sa ne stie poporul…altfel…vai steaua noastra!!!!Vorbim vorbe!

  44. „BASTA”- nota 10 pentru comentariul tău…adevărul că din 14.000 (aproximativ +/-) de lucrători din sistem cred că numai 4000 venim la „muncă” restul vin la „serviciu” şi ăla „de cafea cu 12 ceşti”(de porțelan)

  45. [quote name=”BASTA”]Si daca tot am inceput sa scriu, vreau sa aduc in discutie un aspect care pe mine unul ma deranjeaza maxim. Pornind de la faptul ca statutul special al functionarului public este conferit de natura atributiilor de serviciu care implica indatoriri si riscuri deosebite, poate sa imi spuna si mie careva care sunt indatoririle si riscurile deosebite a personalului de pe la birouri?gen financiar, resurse umane, secretariat, etc…care e riscul domnilor? Au aceleasi drepturi ca si mine care stau 12 ore pe zi fata in fata cu detinutii. Din ce am auzit in sistem se ia spor de supraveghere la birouri, ce e drept doar 4 ore din 8, pentru doua colete de la deschis care fac curat in comandament….retineti toti de la birouri. Parerea mea e ca ar trebui incadrati ca personal civil,…care e riscul carora ei se supun? Ce diferenta e intre un contabil de la penitenciar de exemplu si unul de afara? Pe la birouri detinutii sunt vazuti de regula doar in aplicatia Evidenta ppl..deci care e riscul si indatoririle deosebite…in concluzie nu se impune ca functionarii publici de la birouri sa li se confere acest statut special…nu e motivat. O zi buna domnilor.[/quote]
    advarat

  46. e adevarat ce spune ”dat”?chiar atat de marsavi pot fi cei din MJ?nu le e putin rusine??? 😮

  47. Basta – protestele le vom stabili impreuna conform graficului / avem un ultimatum dat – 10 august / vedem „oferta” ANP-MJ care intelegem ca se va exprima saptamana viitoare / apoi decidem la concret

  48. [quote name=”echo”]Alt aspect foarte important de care trebuie tinut cont este acela ca sintagma „de regula” este folosita din abundenta. Aceasta sintagma are rolul de a lasa portite legale pentru tot felul de abuzuri. La fel ca si sintagma „studii medii”, sintagma „de regula” nu este definita in niciun act normativ si este folosita dupa cum am mai spus ca pres sub care sa se bage gunoiul cand va fi nevoie.

    Exemplu:
    (4) Fiecarei functii/treapta profesionala ii corespund, de regula, cinci gradatii.

    Cum vine asta, „de regula”?
    Pai ori sunt cinci gradatii ori alt numar, nu cred ca 5 este un numar foarte mare si doar cativa eruditi in ale matematicii pot lucra cu numere atat de mari.

    Dar daca citim mai departe:

    (5) Avansarea in gradatii se face, de regula, din cinci in cinci ani, in functie de vechimea in munca, cu exceptia gradatiei I care poate fi acordata dupa trei ani.

    Hooop! Deci asta e miza, daca ai implinit sa zicem 20 de ani vechime nu poti fi automat incadrat in gradatia 4 pentru ca cineva poate sa spuna:
    Stai prietene ca nu e obligatoriu sa primesti acest drept, tu nu vezi ca in lege scrie „de regula”, deci te incadrez numai daca vreau eu ca asa consider eu de regula.
    Cu alte cuvinte intre tine si lege apare o terta parte care hotaraste daca ai dreptul sau nu sa beneficiezi de prevederile legii ceeace este anticonstitutional si va garantez ca de aceasta sintagma se vor folosi din plin de cei care vor dori.
    Trebuie eliminata „de regula” din textul legii pentru a nu lasa loc de inerpretari si portite de scapare in cazul abuzurilor contra intereselor persoanei.[/quote]
    Corect! Îți dai seama dacă nu eşti in grațiile directorului când îți vei lua gradațiile?!…la pensie.

  49. Si daca tot am inceput sa scriu, vreau sa aduc in discutie un aspect care pe mine unul ma deranjeaza maxim. Pornind de la faptul ca statutul special al functionarului public este conferit de natura atributiilor de serviciu care implica indatoriri si riscuri deosebite, poate sa imi spuna si mie careva care sunt indatoririle si riscurile deosebite a personalului de pe la birouri?gen financiar, resurse umane, secretariat, etc…care e riscul domnilor? Au aceleasi drepturi ca si mine care stau 12 ore pe zi fata in fata cu detinutii. Din ce am auzit in sistem se ia spor de supraveghere la birouri, ce e drept doar 4 ore din 8, pentru doua colete de la deschis care fac curat in comandament….retineti toti de la birouri. Parerea mea e ca ar trebui incadrati ca personal civil,…care e riscul carora ei se supun? Ce diferenta e intre un contabil de la penitenciar de exemplu si unul de afara? Pe la birouri detinutii sunt vazuti de regula doar in aplicatia Evidenta ppl..deci care e riscul si indatoririle deosebite…in concluzie nu se impune ca functionarii publici de la birouri sa li se confere acest statut special…nu e motivat. O zi buna domnilor.

  50. ptr dlTEOROC DIN sursele care circula pina la data 20 august se vor da bani de haine pe 2015 dar bani de simbete si duminici nu vor sai mai dea ptr ca oricum in legea salarizari nu se mai gaseste acest spor o sa ne minta pina la sfirsitu anului si nu o sal primim astia sintem pacat si rusine

  51. Alt aspect foarte important de care trebuie tinut cont este acela ca sintagma „de regula” este folosita din abundenta. Aceasta sintagma are rolul de a lasa portite legale pentru tot felul de abuzuri. La fel ca si sintagma „studii medii”, sintagma „de regula” nu este definita in niciun act normativ si este folosita dupa cum am mai spus ca pres sub care sa se bage gunoiul cand va fi nevoie.

    Exemplu:
    (4) Fiecarei functii/treapta profesionala ii corespund, de regula, cinci gradatii.

    Cum vine asta, „de regula”?
    Pai ori sunt cinci gradatii ori alt numar, nu cred ca 5 este un numar foarte mare si doar cativa eruditi in ale matematicii pot lucra cu numere atat de mari.

    Dar daca citim mai departe:

    (5) Avansarea in gradatii se face, de regula, din cinci in cinci ani, in functie de vechimea in munca, cu exceptia gradatiei I care poate fi acordata dupa trei ani.

    Hooop! Deci asta e miza, daca ai implinit sa zicem 20 de ani vechime nu poti fi automat incadrat in gradatia 4 pentru ca cineva poate sa spuna:
    Stai prietene ca nu e obligatoriu sa primesti acest drept, tu nu vezi ca in lege scrie „de regula”, deci te incadrez numai daca vreau eu ca asa consider eu de regula.
    Cu alte cuvinte intre tine si lege apare o terta parte care hotaraste daca ai dreptul sau nu sa beneficiezi de prevederile legii ceeace este anticonstitutional si va garantez ca de aceasta sintagma se vor folosi din plin de cei care vor dori.
    Trebuie eliminata „de regula” din textul legii pentru a nu lasa loc de inerpretari si portite de scapare in cazul abuzurilor contra intereselor persoanei.

  52. Domnule Teoroc
    Am sa fac cateva observatii pe marginea proiectului de lege, poate sunt considerate utile.
    In primul rand referitor la cuantumurile salariale pentru agenti. Dupa cum stiti care este opinia mea in legatura cu incadrarea pe nivel de studii, cred ca este singura modalitate de a creste aceste cuantumuri. Nu intereseaza pe nimeni daca salariul este suficient de mare ca sa asigure un confort financiar sau ca este o munca plina de pericole, etc. Pur si simplu nu ii intereseaza pe cei care au creat acele mizerii de grile de salarizare, miza e cu totul alta.

    Citez din proiect:
    Art. 6 (4)
    Ordonatorii principali de credite au obligatia sa stabileasca salariile de baza, soldele functiilor de baza/salariilor functiilor de baza, indemnizatiile lunare de incadrare, sporurile, alte drepturi salariale in bani si in natura stabilite potrivit legii, sa asigure promovarea personalului in functii, grade si trepte profesionale si avansarea in gradatii, in conditiile legii, astfel incat sa se incadreze in sumele aprobate cu aceasta destinatie in bugetul propriu.

    Acest articol este suficient de limpede, ordonatorii de credite: MI, MAPN, MJ, SRI, etc. au obligatia sa stabileasca salariile, soldele, etc. „potrivit legii”. „Potrivit legii” nu inseamna doar strict acest act normativ ci si celelalte legi conexe, dar daca e sa ne referim strict la acest proiect de lege, ordonatorii principali „au obligatia” sa respecte inclusiv Art. 11 din prezenta lege.

    Foarte importanta!
    Nu inteleg de ce sindicatele au propus modificarea Art.6 (4) prin trimitere doar la Art.32 si Art. 34. Eu cred ca este o eroare foarte mare, ordonatorii de credit vor considera ca nu mai trebuie sa respecte si celelalte articole din lege si nu vad ce ii impiedica sa stabileasca niste grile de salarizare in anexe dupa bunul plac, foarte simplu ne pot incadra pe „studii generale” avand salarii mai mici decat un muncitor necalificat. Forma initiala a Art. 6(4) este chiar foarte buna si nu lasa loc de interpretari.

  53. Agent – vezi in lege nu in anexa / de la art 14 / se revine la codul muncii practic

  54. Domnule Teoroc, sporul pt.orele lucrate in zilele nelucratoare (sambete, duminici sarbatori legale) se mai regaseste in noua lege? eu nu il gasesc, daca nu se mai regasesc nu e bine, iarasi se pierde diferenta intre cei care lucreaza in zilele nelucratoare si ceilalti! Si sporul de noapte, sa nu fie cuprins in plafonul de 30%, presupunand ca sporul ANP 30% o sa ramana! Va rog sa aveti in vedere aceste aspecte, nu se poate sa nu fie o diferenta intre cei de la birouri si cei care lucreaza in ture, pe sectie de exemplu! Diferenta intre salarile de functie e foarte mica. Va multumesc anticipat!

  55. Domnilor ma lamureste si pe mine careva cu privire la acest aspect: CARE ESTE DIFERENTA DE SALARIU INTRE UN AGENT CU STUDII MEDII SI UNUL CU MASTER , LA ACEEASI VECHIME

  56. Legea are cateva prevederi cheie. Trebuie sa cititi atent materialele atasate. Veti descoperi destul de multe lucruri interesante. Unele sunt evidentiate sau amendate in tabelele cu observatii altele se regasesc in informarea atasata.

    Din start vedeti art 33 si 34 care nu permit riscul de diminuare salariala!

    Apoi retineti ca nu mai exista baza de referinta (salariul minim) sau coeficienti ci doar niste sume (cuantumuri).

    Apoi se consacra un drept oarecum nou – majorarea salariala care este diferita de spor (a nu se confunda!!!).

    La art 19 se prevede ca 30% este un plafon pentru sporuri, compensatii, prime si indemnizatii.

    Majorarile ies din aceasta sfera limitativa si deci nu se calculeaza in procentul de 30%.

    In propunerea care face obiectul acestui articol am fost foarte clar. Trebuie crescute cuantumurile in special la agenti si facute niste simulari. Apoi ne vom sustine cat de puternic putem propunerile.

  57. Dupa noua lege mai pe scurt cu acelasi coeficien lucrezi la 8 ore de luni pana vineri si beneficiezi de sporul maxim de 30 la suta…salariul va fi egal si dk lucrezi la tura noaptea sambata duminica si fe sarbatori.etc…sau sporol de noapte si cel de 75la suta este separat de cel maxim de 30 la suta dknu va rog luati atitudine in acest scop..astept raspuns ..multumesc anticipat

  58. As vrea sa stim si noi un raspuns…dupa introducerea legii ununitare de salarizare presupun ca de spor maxim de 30la sutao sa beneficieze toti angajatii de penitenciar…dar ceii care lucreaza sambata duminica..de sarbatori o sa mai ia spor de 75la suta…sau spor de noapte cei care lucreaza in tura de noapte si asa mai departe…pt k dk nu ca se depaseste sporul de max 30 la suta si nu va mai fi nici o diferenta intre salarii am vrea toti sa lucram la 8 ore..sa dormim noaptea acasa si sa ne petrecem sarbatorile alaturi de alaturi de familie…multumesc anticipat

  59. [quote name=”Lenu”]Sper ca la negocierile ce se vor purta pe noua lege de salarizare sa ,,aparati” si ,,interesele” noastre, ale agentilor si sa fim incadrati in grupa de angajati cu studii postliceale pentru ca de aceea avem SNPAP Tg-Ocna care este scoala postliceala care pregateste agenti pentru penitenciare si majoritatea agentilor au studii postliceale.Probabil ca acum se va vedea cat de mult sunt ,,protejate interesele” agentilor.La fel ca in Legea de salarizare unitara 2010 si care nu s-a aplicat, ofiterii aveau coeficienti de 2-3 ori mai mari ca ai agentilor, aproximativ la fel sta situatia si acum in noua lege de salarizare propusa.Oare aceasta sa fie diferenta reala intre munca prestata de un ofiter si un agent?Care va fi reactia sindicatelor? Ce parere aveti? Cand vom intra si noi in normalitate si vom respecta aceasta categorie a agentilor care duce ,,greul” sistemului penitenciar,acestia ajungand sa fie ,,7 in 1”, avand multiple sarcini de servici si multiple responsabilitati.De ce nu este normal ca aceste responsabilitati sa fie si renumerate ca atare printr-o salarizare conforma cu responsabilitatile asumate si sa nu fie diferentele mentioante mai sus intre ofiteri si agenti? Cati ofiteri stau 12 ore in foisor fara sa fie schimbati, nici macar pentru satisfacerea nevoilor personale,cati isi asuma sa iasa la PL-uri pe 40 de grade si in numar insuficient fata de numarul PPl-ilor scosi, cati ofiteri suplinesc in acelasi timp functii de supraveghetori ,escorte,sef tura,educatori,sef escorte,magazineri etc.?Lista ar putea continua….Oare justifica acele diferente de coeficienti si acele grille de salarizare, realitatea muncii prestate ? Nu mai vorbim de faptul ca multi agenti din sistem au studii superioare,unii poate chiar mai multe decat ofiterii si nici macar nu primesc sporul de studii din cauza nenorocitului de OMJ 399-c-2007 care e total depasit,neactualizat si care s-ar putea sa mai produca discriminari la greu in continuare si pe care le vor suporta tot amaratii de agenti.Cred ca ar fi cazul si momentul ca acestei categorii sa ii fie ,,aparate interesele” asa cum se cuvine.Vom vedea exact care va fi rezultatul negocierilor dintre sindicate si cei care stabilesc aceste incadrari, coeficienti etc. Sa fie foarte clar nimeni nu are nimic cu ofiterii, insa din ceea ce se vede si in noua lege diferentele sunt uriase intre aceste doua categorii de angajati si nu sunt normale.[/quote]
    Ia da o geană la alte state civilizate să vezi diferența între agent-ofițer. Când te-ai dus la SNAPTO ştiai că vei fi pălmaş(nu o lua personal căci pălmaş sunt şi eu)Vroiai să fii ofițer trebuia să faci o academie militară. Trebuie să acceptăm realitatea. Suntem muncitorii din fabrică şi nu inginerii.

  60. in anexa VII in titlul sectiunii 7 si in art. 68 al. 2 si al. 5 nu sunt evidentiate scolile de ofiteri si postliceale care pregatesc personal pentru peniteciare+ gen snpap, invatamantul pentru penitenciare fiind doar cel prin cursuri ceia ce nu este real snpap fiind scoala post liceala conform legii nr 1/2011 a educatiei

  61. Sper ca la negocierile ce se vor purta pe noua lege de salarizare sa ,,aparati” si ,,interesele” noastre, ale agentilor si sa fim incadrati in grupa de angajati cu studii postliceale pentru ca de aceea avem SNPAP Tg-Ocna care este scoala postliceala care pregateste agenti pentru penitenciare si majoritatea agentilor au studii postliceale.Probabil ca acum se va vedea cat de mult sunt ,,protejate interesele” agentilor.La fel ca in Legea de salarizare unitara 2010 si care nu s-a aplicat, ofiterii aveau coeficienti de 2-3 ori mai mari ca ai agentilor, aproximativ la fel sta situatia si acum in noua lege de salarizare propusa.Oare aceasta sa fie diferenta reala intre munca prestata de un ofiter si un agent?Care va fi reactia sindicatelor? Ce parere aveti? Cand vom intra si noi in normalitate si vom respecta aceasta categorie a agentilor care duce ,,greul” sistemului penitenciar,acestia ajungand sa fie ,,7 in 1”, avand multiple sarcini de servici si multiple responsabilitati.De ce nu este normal ca aceste responsabilitati sa fie si renumerate ca atare printr-o salarizare conforma cu responsabilitatile asumate si sa nu fie diferentele mentioante mai sus intre ofiteri si agenti? Cati ofiteri stau 12 ore in foisor fara sa fie schimbati, nici macar pentru satisfacerea nevoilor personale,cati isi asuma sa iasa la PL-uri pe 40 de grade si in numar insuficient fata de numarul PPl-ilor scosi, cati ofiteri suplinesc in acelasi timp functii de supraveghetori ,escorte,sef tura,educatori,sef escorte,magazineri etc.?Lista ar putea continua….Oare justifica acele diferente de coeficienti si acele grille de salarizare, realitatea muncii prestate ? Nu mai vorbim de faptul ca multi agenti din sistem au studii superioare,unii poate chiar mai multe decat ofiterii si nici macar nu primesc sporul de studii din cauza nenorocitului de OMJ 399-c-2007 care e total depasit,neactualizat si care s-ar putea sa mai produca discriminari la greu in continuare si pe care le vor suporta tot amaratii de agenti.Cred ca ar fi cazul si momentul ca acestei categorii sa ii fie ,,aparate interesele” asa cum se cuvine.Vom vedea exact care va fi rezultatul negocierilor dintre sindicate si cei care stabilesc aceste incadrari, coeficienti etc. Sa fie foarte clar nimeni nu are nimic cu ofiterii, insa din ceea ce se vede si in noua lege diferentele sunt uriase intre aceste doua categorii de angajati si nu sunt normale.

  62. Daca ajungem la aceleasi salarii cu subofițerii de la Mapn sa vina ei sa lucreze la pușcărie ca noi mergem bucuroși în locul lor

  63. [quote name=”neko”]Salut, Stefan!
    o intrebare: este posibil sa incadram activitatea din cadrul grupei de interventie la grupa de munca „O”, asa cum exista in cazul structurilor de interventie din politie, jandarmerie, mapn, spp?[/quote]
    ………………………………………………………….
    Normal asa trebuia sa faca de la inceput, ca doar nu traim in alta tara!Dar de, ca de obicei suntem lasati la urma.Cine sa se gandeasca si la noi?

  64. cum se face ca salariile pentru agentii de politie/penitenciare sunt mai mici decat decat soldele subofiterilor chiar daca au aceleasi grade si nivel de studii???!!!!
    nu se putea mentine aceiasi corelare care exista intre gradele militare si gradele profesionale pentru ofiteri si implicit aceleasi niveluri de salarizare????
    nu se respecta coeficientul prevazut pentru acelasi nivel de studii ca in tot sistemul administratiei !!! cefel de lege unitara de salarizare este asta????!!!

  65. INFRACTIUNE ….Gestiune frauduloasa la GAZ BACAU
    …Cateva tone de furaje lipsa …
    Dir . D. de la BACAU doreste sa musamalizeze prejudiciul adus unitatii .
    Desi rezultatul pagubitor putea fi prevazut cu multe luni in avans, ma refer aici la indeplinirea defectuasa a sarcinilor de serviciu a gestionarului A. de la GAZ Bacau si la inventarierea periodica lunara , care a fost realizata ,, exclusiv din pix ,,
    Defapt si numirea lui A. de catre fostul Dir adj paza P. a fost cu cantec, numire pe unicul criteriu….(editat) !
    Totusi daca facem o mica ANALIZA A COLOANEI VERTEBRALE A PENIT. BACAU …exceptand spectalolul catorva sclavi , care se tarasc zilnic (la fel ca in fiecare unitate din tara ) pentru a-si castica simpatia stapanului , restul isi vad de treaba lor .
    Genul acesta de oameni au inspirat credinta ca pentru a urca in cariera trebuie sa pupi orice (editat) aflat pe o treapta ierarhica superioara.
    In realitatea, acesti oameni ar trebui sa-ti inspire doar mila si credinta ca merita sa fii diferit.
    Totusi aluatul din care este facut un barbat ar trebui sa contina si mandrie.
    Daca alegi sa fii barbat, daca vrei sa fii barbat, atunci trebuie sa ai mandrie.
    Iar daca ai mandrie vei intelege ca munca nu este viata ta. Ca munca este un mijloc, nu un scop. Ca gandurile tale trebuie sa fie ghidate de tine, nu de ceea ce ar putea crede seful despre tine.
    Si tot datorita unui pic de mandrie vei simti un lucru extrem de important – ca trebuie sa-ti pastrezi buzele pentru a-ti saruta iubita, pentru a-ti saruta copii inainte de culcare, pentru a-ti saruta parintii atunci cand ii revezi, nu pentru a saruta fundurile celor care cred ca-ti pot decide la un moment dat soarta.
    Poate totusi o sa fie sesizare DIP si Directia AUDIT

  66. Salut, Stefan!
    o intrebare: este posibil sa incadram activitatea din cadrul grupei de interventie la grupa de munca „O”, asa cum exista in cazul structurilor de interventie din politie, jandarmerie, mapn, spp?

  67. Cred ca ar fi bine sa se adopte varianta propusa de d-voastra! Dupa calculele mele,ar fi o crestere de 200 lei fata de salariul actual,plus norma de hrana marita,plus orele de weekend(45ore/luna), ar fi o crestere de aproximativ 500 lei/luna, pt. Asa cu studii superioare, gradatia a 5, functie actuala 2.70! Sper ca nu am gresit! 🙂

  68. Domnul Ștefan ,credeți sincer ca citește cineva aceste adrese acolo sus?
    Pana nu ne vad in poarta lor nu cred ca știu de noi.

  69. Numai pentru ignoranta de care dau dovada fata de drepturi primordiale ale angajatilor, cum sunt SALARIUL si ar trebui facut un miting in care sa nu le mai cerem niciun fel de drept ci pur si simplu demisiile.Nu este cu putiinta ca la nivel de M.J. si A.N.P. pur si simplu sa nu te intereseze salariile personalului din subordine.
    Revenind la proiect, am observat, ca revin salariile compensatorii, insa legea nu spune ce se va intampla cu cei pensionati in perioada 2010-2015 cand acest drept a fost doar suspendat prin legi tranzitorii. Legea pensionarii recent promulgata, ofera posibilitatea de a alege intre pensia stabilita conform legii 263/2010 si legea noua. Daca promovam masuri reparatorii, sa le promovam si in acest domeniu al acordarii salariilor compensatorii.
    Dispar sporul de pericol A.N.P. si sprorul de 75% pentru timpul muncit sambata, duminica si in sarbatorile legale.
    Apare ca nou sporul de incordare neuropsihica, dar fara o exceptie de la principiul general al legii (sporurile nu pot depasi 30%) nu stiu daca ne vom putea bucura de acest drept.

Comments are closed.

error

Ți-a plăcut acest articol? Ajută-ne cu un Like :)