www.snlp.ro Web analytics

Sindicatul Național

al Lucrătorilor de Penitenciare

Raspunsuri pe concursuri plus ceva despre mutari pe langa reorganizari

quesInteresul este mare si asta ne bucura. Ieri contoarul site-ului a fost dat peste cap dupa postarea celor doua articole cu bibliografia pentru operativ si repartitia posturilor pe unitati. In egala masura, luam act de avalansa de indrebari multe generate de lipsa unor informatii dar si mai multe din comoditate. Decat sa citesti 3 articole, mai bine mai intrebi o data, ca doar cat de greu sa fie sa dam un raspuns scurt.

Insa daca avem de dat de 80 de ori acelasi raspuns scurt si se mai adauga inca 50 de intrebari diferite la care trebuie sa raspundem de mai multe ori pentru ca se repeta si nimeni nu se oboseste sa citeasca integral articolele, deja se instaleaza haosul. Nu vom reusi sa raspundem punctual la rafala de comentarii prin care se solicita detalii. Pentru asta ar trebui sa angajam un om care sa nu faca altceva de acum si pana la finalizarea procedurilor.

Vom face altfel. Postam articole in care facem tot posibilul sa atingem acele probleme care vedem ca ridica cele mai multe intrebari. Faceti efortul si cititi articolele mentinandu-va astfel informati. Atat cei din sistem cat si cei din afara lui, care sunt interesati de o cariera in sistemul nostru (de partea buna a gratiilor). Vom raspunde deci in acest articol, pe care il vom actualiza pe masura ce apar noi intrebari la cat mai multe dintre nelamuririle voastre:

Raspunsuri la comentarii (concursuri/mutari):

  1. absolventii nu vor fi prejudiciati in niciun fel de incadrarile din sursa externa ca urmare a concursurilor; statutul special prevede ca modalitate principala a ocuparii posturilor din sistem repartizarea cu prioritate a absolventilor; stati linistiti, au fost pastrate suficiente posturi pentru voi si permanent se vacanteaza altele; in ultimii 10 ani efectivele s-au mentinut liniare in jurul a 12.500 de posturi ocupate in contextul in care avem in medie 350 de repartitii din scoli anual; deci iesirile din sistem sunt egale cu intrarile; in 2016 vom avea mult mai multe iesiri prin efectele legii pensiilor militare de stat!
  2. nici cei care au primit anterior repartitii departe de casa si doresc sa se mute in alte unitati nu vor fi prejudiciati de concursuri tot din considerentele de la pct 1; sedinta de mutari programata ieri a fost amanata pentru a se centraliza toate solicitarile inclusiv pentru garnizoana Craiova; in cel mai scurt timp (saptamana viitoare) se va organiza o intalnire pentru discutarea solicitarilor existente si se va face o situatie cu posturile disponibile pentru mutari pe unitati apoi se va declansa o sesiune de mutari in regim de urgenta, ca sa spunem asa, pentru a ajuta cat mai multi sa ajunga acasa; adica se vor grabi avizele la maxim.
  3. o conditie speciala care poate fi introdusa pentru candidatii la concursurile care se vor declansa saptamana viitoare (speram) va fi aceea de a ramane in unitatea respectiva timp de minim 5 ani; in prezent se discuta acest aspect cu CNCD pentru clarificari privind riscul de discriminare; masura urmareste stabilizarea pe posturi si misiuni atat a personalului cat si a unitatilor; aceasta masura ar putea afecta mutarile daca dinamica de personal ar fi foarte mica; dar reamintesc ca pensionarile vor creea noi si noi posturi vacante.
  4. pe scurt, concursul incepe cu anuntul care se va publica, urmat de depunerea dosarelor implicit a fisei medicale, examen psihologic, proba sportiva, proba de calculator, interviu si proba scrisa care se va sustine la 45 de zile de la data anuntului si care nu va fi de tip grila; detalii complete veti gasi in anuntul care se va publica pe pagina ANP.
  5. privitor la posturile din economic, medical si reintegrare vom posta detalii in scurt timp; penitenciarele spital sunt tratate diferit avand in vedere sursele de finantare; in afara celor 1005 posturi din penitenciare se vor mai scoate inca aproximativ 70 de posturi pentru cele 6 unitati de acest tip astfel (nu avem materiale primite inca pe aceasta linie astfel incat precizarile sunt din notitele luate la sedinte / la aceste situatii pot aparea modificari in mod exceptional, pana la postarea anuntului de catre ANP / la cele 41 de posturi pe medical se adauga inca un pachet de posturi de agenti operativ in legatura cu care vom da detalii in scurt timp): 8 medici + 3 asistenti medicali la  PS Jilava / 5 medici la PS Tg Ocna / 4 medici + 2 asistenti medicali la PS Poarta Alba / 4 medici + 3 asistenti medicali la PS Colibasi / 5 medici + 1 asistent medical la PS Dej / 3 medici + 3 asistenti medicali la PS Rahova.
  6. in paralel cu concursurile se vor desfasura si reorganizari ale unitatilor astfel incat unitatile care nu se regasesc inca cu posturi vacante de scos la concurs, vor avea posibilitatea ocuparii unor posturi ulterior reorganizarii daca se justifica cresterea numarului de functii conform standardelor; numarul de sesiuni de concursuri nu este limitat; teoretic se pot organiza serii de concursuri pana la ocuparea integrala a posturilor finantate (inclusiv cele vacantate prin pensionare / acestea sunt in mod cert finantate pana la finalul anului) 

(vom posta si alte raspunsuri / ramaneti pe www.snlp.ro)

Comentarii  

+2 #57 Ștefan Teoroc 20-03-2016 20:04
:) ne descurcam
Citat
+2 #56 mimi 20-03-2016 19:55
Cred ca toata vara veti fi precum imaginea postata,naspa! 8)
Citat
+3 #55 Ștefan Teoroc 19-03-2016 23:36
stai linistit / locuri se vor vacanta si prin pensionare / toate unitatile au pastrat oricum rezerve
Citat
-3 #54 Elev s.n.p.a.p 19-03-2016 22:22
Domnule Teoroc cum credeti ca ne simtim noi din scoala, cand ANP-ul ocupa cu oameni locurile din penitenciarele de unde provenim noi (de acasa) .Pentru noi se vor scoate locuri fixe 220 si riscam sa nu ajungem acasa , pentru ca locurile de acasa le ocupa cei din sursa externa.Exemplu concret-intr.un penitenciar x se scot 20 de locuri pentru sursa externa iar noi sa presupunem ca suntem 20 dar sunt penitenciare in zona CRaiovei unde nu se scot locuri si oltenii vor veni pe locurile noastre riscand ca noi sa ajungem acasa dupa cativa ani , in schimb la noi se fac acum angajari din sursa externa.Cum credeti ca ne simtim ?
Citat
-1 #53 cristi 19-03-2016 20:49
Citez pe ANA:
Nu este corect sa fie incadrati din sursa externa fara sa treaca prin acelasi examen ca si promotiile anterioare.
Daca e asa mare criza de personal, de ce nu s-a facut avansarea celor aflati acum in scoli militare, aveau habar de ceea ce au de facut intr-un penitenciar, aveau macar 6 luni de scoala, iar pana in septembrie s-ar fi putut scoate inca o serie de elevi scolarizati. Nu ar mai fi fost discriminare atunci. Nu sunt de acord ca s-a scos romana din examen. Conteaza foarte mult sa stii sa te exprimi corect (oral si scris).


ana esti intrigata degeaba dar nu cred ca e un accent bun pe romina si istorie important e ceea ce faci si ca treaba sa iasa bine,nu cred k 'detinutii" pun accent pe vocabulatarul tau
Citat
0 #52 Ștefan Teoroc 19-03-2016 18:39
cuios - citeste te rog articolele despre concursuri
sau introdu in spatiul de search - 5 ani
setezi - fraza exacta / articole
Citat
0 #51 Lucică 19-03-2016 14:47
#49 Virlan - Nu poti sparge nici un cap mare sau mic, daca NU AI APROBARE DE LA IMPARATIE!
Nota bene. . .
Citat
0 #50 Curios 19-03-2016 14:26
Am vazut pe celalate site-uri o intrebare repetata des, cu referire la o perioada de a ramane 5 ani pe postul ocupat, in penitenciarul respectiv. cum comentati asta? si in primul rand daca este real, pt ca este prima data cand aud de asa ceva in vreun sistem
Citat
+7 #49 Virlan 19-03-2016 13:45
Citez pe TheAllknower:
Citez pe Virlan:
The AllKnower,
Daca in halul asta te prezinti ca mare evaluator, cu siguranta sistemul asta trebuie improspatat.

Nu luati in seama stimati viitori colegi !

Structura sindicala SNLP va veghea ca astfel de specimene sa se ocupe de propria latrina.

Nu vom permite niciun abuz privind eventuala evaluare ca debutanti. Din pacate, sistemul are si astfel de oameni. Ca peste tot dealtfel. Important e sa fie tinuti in lesa...

In legea 293/2004 sunt prevazute punctual cazurile si motivele de implicare a sindicatelor in diferite probleme, evaluarea nu face parte din aceasta categorie...formarea profesionala, conditii si program de munca etc. Documenteaza-te...


Dovedesti ca ai o capacitate redusa de absorbtie a prerogativelor unui sindicat. Cer sa ma documentez cand de fapt tu esti o mare "basca" :) Iti garantez ca nu vei avea ocazia de a evalua subiectiv vreun nou sosit in sistem. Tembelismul tau se va solda u o reactie pe masura din partea sindicatului. Cel putin in unitatea mea, iti garantez ca specimene ca tine sunt de mult tinute in lesa.

Garantez viitorilor colegi ca orice incercare de evaluare injusta se va concretiza, dupa cum a spus si Stefan, cu un mare "cap spart". Nu vom permite unora ca "no name-ul" de mai sus sa evalueze discretionar sau abuziv !
Citat
0 #48 Ana 19-03-2016 12:39
Va rog frumos, imi poate spune cineva daca sunt limite de inaltime sau daca miopia poate reprezenta o piedica??
Citat
+7 #47 alternative sociale 19-03-2016 12:09
Dragi colegi, ceream angajari, ne plangeam ca suntem putini, aveam nevoie de forte noi, ce-ar fi sa ne propunem sa-i ajutam sa invete pe cei ce vor intra in sistem? Chiar asa, cu un hei rup?!
Citat
+5 #46 negru 19-03-2016 11:45
Citez pe The AllKnower:
Citez pe hahaha:
TheAllknower, daca tot vrei sa evaluezi si te supraapreciezi, incearca sa evaluezi "nou venitii" nu "noi venitii"... uneori din prea multa aroganta reusim sa revenim PENIBILI... e un mic semnal

Draga momentan tu corecteaza-mi gramatica, ca evaluarea in perioada de debutant tot eu o sa o intocmesc...sper sa evaluez un nepot, fin, sot, cumnat sau alta ruda, care nu e in stare sa acceada in sistem printr-un concurs la o scoala de pregatire si vine pe usa din dos...Mult succes.

Chiar n-ai observat că o bună parte dintre cei ”intrați pe ușa din față” sunt practic nefolositori sistemului ? Că nu vor să facă altceva decât foișor sau muncă de birou ? Cred că SNPAP este singura școală din țară în care intră 200 de admiși și ies 200 de absolvenți. Și după ce ajung în unități constați că unora nu le poți da armă că au probleme la mansardă, că unii nu pot face pe secție deoarece se cacă pe ei de frică ș.a.m.d.
Citat
+8 #45 Ștefan Teoroc 19-03-2016 11:23
Adica spui tu ca orice mare sef din sistemul asta poate sa evalueze cum ii trazneste prin cap fara ca eu sa pot sa-i sparg capul daca ii trasneste prost? :)))

Putem mult mai mult decat spui tu. Cat timp noi influentam legislatia care se adopta sau chiar o elaboram, nu poti sa sustii ca nu putem influenta o amarata de evaluare in sensul de a sigura obiectivitatea ei sau sanctionarea celor care abuzeaza de pozitii.

Vom face o rubrica speciala pe site (este gata in scurt timp) pentru concursuri / anunturi / bibliografie / posturi / intrebari si raspunsuri etc
Citat
-3 #44 TheAllknower 19-03-2016 11:17
Citez pe Virlan:
The AllKnower,
Daca in halul asta te prezinti ca mare evaluator, cu siguranta sistemul asta trebuie improspatat.

Nu luati in seama stimati viitori colegi !

Structura sindicala SNLP va veghea ca astfel de specimene sa se ocupe de propria latrina.

Nu vom permite niciun abuz privind eventuala evaluare ca debutanti. Din pacate, sistemul are si astfel de oameni. Ca peste tot dealtfel. Important e sa fie tinuti in lesa...

In legea 293/2004 sunt prevazute punctual cazurile si motivele de implicare a sindicatelor in diferite probleme, evaluarea nu face parte din aceasta categorie...for marea profesionala, conditii si program de munca etc. Documenteaza-te ...
Citat
0 #43 tibi 19-03-2016 11:12
Buna ziua!! Aveti idee daca nota la purtare conteaza,la incadrarile din sursa externa?
Citat
+3 #42 ANA 19-03-2016 10:08
Nu este corect sa fie incadrati din sursa externa fara sa treaca prin acelasi examen ca si promotiile anterioare.
Daca e asa mare criza de personal, de ce nu s-a facut avansarea celor aflati acum in scoli militare, aveau habar de ceea ce au de facut intr-un penitenciar, aveau macar 6 luni de scoala, iar pana in septembrie s-ar fi putut scoate inca o serie de elevi scolarizati. Nu ar mai fi fost discriminare atunci. Nu sunt de acord ca s-a scos romana din examen. Conteaza foarte mult sa stii sa te exprimi corect (oral si scris).
Citat
-4 #41 ag.. 19-03-2016 09:34
Dl.Stefan celor care l-i s-au discutat
cererile pentru Craiova ce facem ?
O sa facem alte cereri sau se discuta
cele vechi..Va rog sa ne raspundeti.
Citat
0 #40 Bogdan 19-03-2016 09:32
Pentru locurile de agenți operativi, vor fi doua etape de concurs? Pt ca din cele 1005 doar jumătate sunt pt aceasta categorie, cea de agent operativ.
Citat
+1 #39 Virlan 19-03-2016 07:47
The AllKnower,
Daca in halul asta te prezinti ca mare evaluator, cu siguranta sistemul asta trebuie improspatat.

Nu luati in seama stimati viitori colegi !

Structura sindicala SNLP va veghea ca astfel de specimene sa se ocupe de propria latrina.

Nu vom permite niciun abuz privind eventuala evaluare ca debutanti. Din pacate, sistemul are si astfel de oameni. Ca peste tot dealtfel. Important e sa fie tinuti in lesa...
Citat
+3 #38 hahaha 19-03-2016 01:30
TheAllknower,nu te supara dar ai probleme...o testare psihologica ai facut de curand? Imi pare rau ca am intrat in dialog cu tine... controleaza te inainte sa mai scrie pe site-uri...ar trebui sa fii interzis.....si referitor la "usa din dos"...din nou esti penibil...mult succes in continuar,dar imi pare rau ca faci parte din sistem.pa
Citat
+4 #37 Loft 19-03-2016 01:01
Citez pe TheAllknower:
Citez pe Ionut:
Nu stiu daca este buna conditia cu ramanerea in unitate timp de 5 ani pentru ca in unele orase nu sunt locuri si trebuie sa dam intr-un alt oras . Macar de ar fi fost 2 ani...

Da si cei care sunt in scoli ai impresia ca toti prind in localitatea de domiciliu, nici nu ai intrat in sistem si vii cu propuneri...Deabia astept sa evaluez noi venitii....

Pune mana pe o carte de gramatica! Dupa aceea te poti apuca sa ''evaluezi'' .
Citat
-7 #36 The AllKnower 18-03-2016 22:22
Citez pe hahaha:
TheAllknower, daca tot vrei sa evaluezi si te supraapreciezi, incearca sa evaluezi "nou venitii" nu "noi venitii"... uneori din prea multa aroganta reusim sa revenim PENIBILI... e un mic semnal

Draga momentan tu corecteaza-mi gramatica, ca evaluarea in perioada de debutant tot eu o sa o intocmesc...spe r sa evaluez un nepot, fin, sot, cumnat sau alta ruda, care nu e in stare sa acceada in sistem printr-un concurs la o scoala de pregatire si vine pe usa din dos...Mult succes.
Citat
+3 #35 Moș Ion Roată 18-03-2016 20:32
Citez pe Daria:
Din perspectiva cuiva interesat de concursurile de angajare pe care le veti demara, apreciez sincer acuratetea informatiilor postate (website-urile -editat- si desigur snlp.ro) dar si frecventa postarii acestor informatii. Parca nici nu ati fi din Romania, ci dintr-o alta tara, super civilizata. De ce nu pot proceda si alte institutii publice la fel? (Intrebarea este retorica) :-)


Daria, www.snlp.ro este site-ul unui sindicat și nicidecum al unei instituții publice. Dacă lucrurile ar fi stat altfel, probabil că nici aici nu ai fi găsit mare scofală... :cry:

Vorbind serios, răspunsul la întrebarea ta să fie cumva ceva de genul "Pentru că nouă ne pasă"? Asta, apropo de motto-ul SNLP-ului!
Citat
+4 #34 Moș Ion Roată 18-03-2016 20:20
Citez pe adi:
... am avut o condamnare cu suspendare , dupa care a intervenit reabilitarea de drept...


Condamnarea cu suspendare a survenit în urma unei hotărâri definitive. Până aici, interdicția se aplică.

Dar, fără a avea studii juridice, cu ajutorul bunului simț și a atotștiutorului Google înclin să cred că, în cazul reabilitării (de drept în speță), interdicția nu este aplicabilă.

Reabilitarea juridică = Instituția prin intermediul căreia fostul condamnat este reintegrat în societate prin înlăturarea interdicțiilor, incapacitatilor și decăderilor, impuse ca urmare a condamnării.
Citat
0 #33 adi 18-03-2016 19:30
Citez pe TheAllknower:
Citez pe adi:
Buna ziua

Domnule Teoroc va rog daca imi puteti raspunde despre o problema personala ?
In trecut am avut o condamnare cu suspendare , dupa care a intervenit reabilitarea de drept.
In prezent doresc sa urmez o cariera intr-o institutie de ordine publica si aparare nationala (Anp) si va rog daca se poate sa imi spuneti daca aceasta problema constituie o interdictie de a participa la acest concurs din sursa externa pentru ocuparea unei functii de agent de penitenciare ?
Va mltumesc

Asta ne mai lipseste in sistem fosti infractori nu avem destui pe care sa i pazim...


am impresia ca nu prea se bat cap in cap ceea ce spuneti dumneavoastra ... legea 293/2004 la articolul 11 punctul e spune altceva... citez "Pot dobandi calitatea de functionar public cu statut special din sistemul administratiei penitenciare persoanele care indeplinesc urmatoarele conditii: e. nu au fost condamnate definitiv pentru savarsirea de infractiuni ..."
deci se poate
Citat

Google Translate

Cauta in site

  • finul Alecu vrea sa fie contrazis 13.12.2017 16:47
    Nu e greu de imaginat ce strategii postliberare au "ei".Vor veni cu ...

    Read more...

     
  • Ștefan Teoroc 13.12.2017 08:03
    este o balbaiala intre a se faca ca dau ceva si a nu prea avea din ce / ...

    Read more...

     
  • simona 13.12.2017 05:36
    Pâine și circ. Pentru a veni în întâmpinarea interesului opiniei publice ...

    Read more...

     
  • Anton 13.12.2017 00:22
    nimic specific, ma gandeam doar ca totul e o ciorba bine facuta pentru ...

    Read more...

     
  • Ștefan Teoroc 12.12.2017 22:20
    nici una nici alta, integral :) / putin mai specifica intrebarea si ...

    Read more...

Google AdS