Sindicatul Național

al Lucrătorilor de Penitenciare

ANP elimina sedintele de discutare a mutarilor. Cerem reluarea dialogului

CtDWwrEXYAATisQ.jpg

(ATASAT LA FINAL ARTICOL - TABELE MUTARI 10 si 13 IAN 2017) Pe data de 20.12.2016, in mod informal, directorul general ANP intreba sindicatele daca sunt de acord cu simplificarea procedurii de mutare intrucat la acel moment se produceau doua efecte evitabile si anume asteptarea centralizarii unui numar mai mare de solicitari si apoi blocarea consiliului de conducere ANP timp de mai multe ore pentru analizarea/solutionarea acestora.

Propunerea lui Marius Vulpe facuta sindicatelor in decembrie 2016 a fost de trimitere de catre ANP catre sindicate a centralizatorului urmand transmiterea observatiilor pentru ca directorul general sa decida pe baza acestora, fara organizarea de sedinte, cu atat mai mult cu cat acest lucru nu este prevazut de ordinul de ministru care reglementeaza mutarile (desi putem spune care aveam o practica indelungata a acestor sedinte).

Initial cererile de mutare se discutau intr-o sedinta diferita de cea de consiliu, sedinta care se tinea vinerea, periodic, in sediul ANP si nu incurca cu nimic. Analizarea cererilor in consiliul de conducere din aparatul central a fost decizia ANP nu vreo initiativa sindicala. In mod normal era simplu de decis revenirea la procedura cu comisia de mutari anterioara, cu mentiunea ca in absenta directorului general comisia respectiva nu facea decat o avizare finala care ar fi trebuit respectata de directorul general in deciziile pe care urma sa le ia ulterior comisiei.

Tragerea mutarilor in CC ANP pare sa fii fost doar o treapta spre eliminarea completa a dialogului pe aceasta tema. Propunerea lui Marius Vulpe, din decembrie, aparea ca un demers anti-birocratie si era ciudat sa ne opunem chiar noi sindicatele. La gandul ca urgentam solutionarea cererilor si ca putem avea eficienta fara a cauta divergenta, am acceptat cu rezerva ca daca observatiile trimise de sindicate vor fi ignorate iar deciziile vor aparea ca discretionare, vom cere sa revenim la sedinte.

Pana in prezent s-au produs doua astfel de runde de decizii unilaterale si deja ne vedem nevoiti sa depunem solicitare scrisa pentru discutarea mutarilor intr-o comisie specifica in care sindicatele sa se poata exprima direct. Ceea ce trebuia sa fie o simplificare si un demers anti-birocratie, s-a aratat inca din prima faza a fi o actiune de ermetizare si de securizare decizionala. Nici nu am purces bine la drum si sindicatele au devenit spectatori pasivi ori asa ceva este inacceptabil.

Aveti mai jos ultimele doua tabele cu mutari inclusiv solutia decisa de ANP. In prima situatie (primul tabel, mai lung) am primit centralizatorul pentru a face observatii dupa ce deja directorul general luase deciziile, iar in cazul celui de-al doilea tabel (cel cu doua mutari) ambele organizatii sindicale din sistem au facut observatii similare pe aceeasi solicitare insa au acestea fost ignorate fara nicio explicatie, decizia fiind contrara propunerilor sindicale.

Documente atasate

 

Comentarii  

+3 #19 Vori 19-01-2017 08:47
Citez pe Un SIMPLU ANGAJAT de la Arad:
Vad ca nimeni nu pune pe tapet problemele serioase cu care ne confruntam in unitati.Dupa pensionarile masive am ajuns sa fim omul si postul in mai toate compartimentele.Numai bunul Dumnezeu stie cum ne mai putem desfasura activitatile zilnice .Nu stiu cum vom mai putea sa ne luam ture libere,concedii etc.

Chiar crezi ca ii pasa cuiva de problemele celor multi? Toti sunt o apa si un pamant. S-au pensionat foarte multi si fara sa fie ajutati cu 50%. In schimb a luat dl.Dobrescu la doar 2-3 luni de la venirea la arad. Trebuie sa fi facut acte de bravura speciale ca dupa 3 luni de la angajare (practic la arad e nou angajat) sa iei salar de merit. Pai sa vina la arad, sa ia si salar de merit si sa o stearga la timisoara fara sa isi achite datoriile morale cu slugarnicie? La fel dl. sef serviciu care stie sa se ascunda de munca si de problemele de pe sectii, a luat pana acum de 4 ori 50ul. Dar de asta nu ma mir ca stie sa pupe dosuri dupa cum se schimba curentul politic. Eu am muncit peste 20 de ani in sistem si nu s-a considerat ca o data in cariera as putea fi recompensat pt a ma ajuta la pensie. Nu e rautate in ceea ce zic. E doar dezamagirea pe care o resimt dupa atatia ani munciti si cred ca nu e doar problema mea ci a marii majoritati asa ca va rog nu imi restrictionati mesajul.
Citat
0 #18 agent pol.penitenciara 18-01-2017 15:46
Domnule presedinte,noi mai avem tinuta de oras?care este aceasta?se va schimba tinuta iar?va multumesc!
Citat
+1 #17 Ștefan Teoroc 18-01-2017 13:01
1. a) Daca cel nou este incadrat pana in 30.11.2016 şi a primit echipament la absolvire, in 2017 primeste:
* in primul trimestru:
- restanţă 2016 bani pentru uniforma de serviciu, respectiv 820,51 lei
- diferenţa de bani rămasă din cota uniformei de oraş dupa ce i s-a scazut ce a primit pentru defilare (aici diferenţa este nesemnificativa pentru ca valoarea articolelor primite in scoala este aproape cat cota, aproximativ 1100 lei)
** in fiecare lună cota aferenta gradului de aproximativ 168 lei


1. b). Daca cel nou încadrat pana în 30.11.2016 nu a primit nici un articol de echipament, în 2017 primeşte:
*in primul trimestru:
- restanţă bani uniformă de serviciu, 820,51 lei
- restanţă bani uniformă de oraş (funcţie de grad), aproximativ 1100 lei
** în fiecare lună cota aferentă gradului de aproximativ 168 lei

2. Daca cel nou este incadrat dupa 30.11.2016, este alocat la drepturi in anul 2017 si nu primeste bani lunar, cu exceptia banilor pentru prima echipare care se acorda integral.
Citat
+1 #16 ovidiu 18-01-2017 12:54
In luna februarie ar trebui sa luam mai multi bani de echipament cei care am fost echipati cu tinuta noua?.Astept raspuns.
Citat
0 #15 Florin Stoica 18-01-2017 12:12
De la ce penitenciar esti? Am sa vorbesc personal sa vad care-i motivul pentru care nu ai primit banii.Sau suna ma pe numarul 0723503185.
Citat
-2 #14 stefan p 18-01-2017 12:00
dar de ce in ianuarie nu s-au gasit pe card banii pe echipament.din cate se stie acestia se dau pe luna in curs si nu retroactiv.va multumesc
Citat
0 #13 Florin Stoica 18-01-2017 10:43
Evident ca o data cu salariul pe luna ianuarie vor intra si banii pe echipament, adica pe 10 februarie.
Citat
-1 #12 stefan p 18-01-2017 08:51
banii de echipament pe ianuarie cand vor intra pe card
Citat
+5 #11 cristi 68 17-01-2017 18:50
Citez pe Un SIMPLU ANGAJAT de la Arad:
Vad ca nimeni nu pune pe tapet problemele serioase cu care ne confruntam in unitati.Dupa pensionarile masive am ajuns sa fim omul si postul in mai toate compartimentele.Numai bunul Dumnezeu stie cum ne mai putem desfasura activitatile zilnice .Nu stiu cum vom mai putea sa ne luam ture libere,concedii etc.

Cel mai dureros si umilitor este faptul ca mai avem un an doi maxim pana la pensie si suntem CEI MAI UMILIȚI (editat) DE ACESTA GENERAȚIE DE OFIȚERI generația Y, jicniri limbaj obscen nu respect diferența de vârsta Lehamite . Va rog sa discutați cu liderii noștri sa mai stea de vorba ssi cu cei care se apropie de sfârșitul carierei sa iasă vii la pensie.
Citat
+7 #10 Un SIMPLU ANGAJAT de la Arad 17-01-2017 10:01
Vad ca nimeni nu pune pe tapet problemele serioase cu care ne confruntam in unitati.Dupa pensionarile masive am ajuns sa fim omul si postul in mai toate compartimentele .Numai bunul Dumnezeu stie cum ne mai putem desfasura activitatile zilnice .Nu stiu cum vom mai putea sa ne luam ture libere,concedii etc.
Citat
+2 #9 Ștefan Teoroc 17-01-2017 00:34
ML - Numele meu este Teoroc / va avea efect in cazul in care exista salarii brute ale functiei de baza mai mici de 1450

Unul - am luat act / ordinele cu mutarea-schimba rea necesita modificari mai ample
Citat
-2 #8 M.L. 16-01-2017 22:13
Domnule Teorok,majorare a salariului minim la 1450 lei,va avea vreun impact si in majorarea salariului la noi in sistem?Mai clar, se va marii si salariul nostru al agentilor?
Citat
-3 #7 Unul 16-01-2017 18:24
Domnule teoroc o mare nedreptate se intampla in unitati, cu privire la procedura de schimbare din functie. Mai exact, descultii din unitati nu vor mai avea acces la alte functii deoarece nu se mai sustine examen si se aplica anumite criterii stabilite de conducerea unitatilor.

Egalitatea de sanse ptr orfani nu exista. Va rog din suflet sa corectati aceste practici nedrepte ca toata lumea sa aiba acces si la alte functii. De exemplu cei din operativ nu vor primi aviz favorabil de mutare de la seful de compartiment niciodata deoarece in acest sector este lipsa cronica de personal, nu mai zi ca anuntul de schimbare de functie si alte informatii nici macar nu ajung dupa poarta 2.
Citat
0 #6 Ștefan Teoroc 16-01-2017 13:54
Stim ca Europolul este sindicat partener al SNLP in Federatia PUBLISIND iar situatia concordantei salariul minim - SFB sau SF a fost si va mai fi tratata de noi / la politie situatia este mul mai neclara decat la noi avand in vedere secretizarea normelor de salarizare si ambiguitatile din fluturasii de salariu / intr-un alt articol Europol vei vedea ca fluturasul de salariul din penitenciare este dat ca model pentru angajatorii din interne
Citat
-1 #5 Ion 16-01-2017 07:38
Domnule Teoroc am cititt un articol de la Sindicatul Politistilor(Eu ropol),unde se discuta despre neconcordanta dintre SALARIUL MINIM PE ECONOMIE de la 1 Februarie si SALARIUL DE BAZA ,care la foarte multi agenti de politie este sub salariul minim pe economie.
Acelasi lucru este valabil si la noi.
Ce stoti despre acest aspect
Citat
-1 #4 Ștefan Teoroc 15-01-2017 13:38
Vor mai fi si alte serii de aprobari, evident / cazurile punctuale pot fi sesizate prin email la contactele de pe site
Citat
0 #3 Agentu 14-01-2017 19:51
Domnule Teoroc, țin sa va sesizez cu privire la faptul ca în luna Noiembrie 2016 am depus o cerere de mutare iar în acest moment nu mă regăsesc în nici un tabel de mai jos.
Sunt pus intr-o situație delicată, pus sa aștept, departe de soție și de viitorul copil, cu foarte multe ore suplimentare și zile de concediu pe 2016 cât pentru a sta acasa aproape 2 luni.
Poate se sesizează cineva și pe noi oameni de genul care avem nevoi destul de urgente zic eu!
Va mulțumesc frumos!
Citat
-3 #2 Aaa 14-01-2017 19:00
Eu am raport de mutare pentru Penitenciarul Rahova depus din luna Octombrie si nu am aparut pe tabelul atasat de dvs.Exista posibilitatea sa mai fie o noua sedinta de mutari in viitorul apropiat pentru alte penitenciare?
Citat
-3 #1 Ardeleanu 14-01-2017 17:32
Cererile pentru craiova? Când se hotărăsc?
Citat

Google Translate

Cauta in site

  • Marius 16.10.2017 21:07
    Nu exista nici o institute unde interviul sa fie prima proba. La IMN ...

    Read more...

     
  • Ovidiu 16.10.2017 16:25
    Sunt perfect de acord cu dvs. Dl Președinte ar trebui sa se tina cont de ...

    Read more...

     
  • Vatui Mihaita 16.10.2017 14:15
    Am primit decizia de pensie si nu mi sa adaugat indexarea de 5,25.

    Read more...

     
  • chiaburu 16.10.2017 13:54
    Cum a ramas cu indexarea de 5,25%?Am iesit la pensie cu 01 sept.si ...

    Read more...

     
  • chiaburu 16.10.2017 13:35
    Stie cineva daca se mai acorda indexarea de 5,25% pentru pensionarii ...

    Read more...

Google AdS