www.snlp.ro Web analytics

Sindicatul Național

al Lucrătorilor de Penitenciare

ANP: Strategia zero. Coafura rezista. Toamna sindicala 2015

importance of corporate business strategyAniversam in scurt timp o luna de la mitingul organizat de SNLP la sediul MJ (13.08.2015). Tragem linie si cautam acele semne de evolutie care sa ne aseze din nou intr-un ritm normal de activitate, dialog si parteneriat social insa regasim aceeasi lista de revendicari din care au disparut doar o parte dintre drepturile restante (!) si aceeasi deriva totala in care plutesc haotic ideile anepiste lipsite total de vreun liant strategic. Regasim aceeasi doza de orgoliu managerial deranjat de vocile incisive si nu obediente (cum e obiceiul) ale salariatilor care au protestat, de orgoliu ranit exprimat prin raceala si ermetizare.

Vara a trecut, concediile s-au epuizat, copiii se pregatesc de scoala, dar noi nu uitam ca am anuntat o toamna sindicala. In continuare vedem ca nu suntem luati in serios. Ca si in celebra reclama, coafura ANP rezista, data din belsug cu un fixativ puternic insensibil la intemperii sociale. SNLP nu vrea sa se transforme peste noapte intr-o structura agresiva si atat. Vrem sa conlucram, se gandim impreuna, sa gasim solutii bune pentru acest sistem. Timp de un deceniu am dovedit ca avem capacitate si experienta. Insa daca suntem tratati ca inamici sau ca intrusi, ne vom purta ca niste inamici. Suntem deci pregatiti de miscare si nu vom ezita sa continuam pana cand mesajul este inteles corect. Prin urmare recomandam ANP sa se dezmeticeasca macar in al 12-lea ceas si sa-si aminteasca ca are in subordine 12.500 de angajati care nu o duc bine deloc.

In locul cafelei de dimineata, transmitem ANP cateva motive (suntem convinsi ca fiecare dintre voi mai poate adauga cate ceva la aceasta lista) pentru trezirea urgenta din letargia institutionala prelungita, motive care in scurt timp se vor materializa intr-o lista noua cu revendicari vechi dar reiterate pana la solutionare, indiferent in ce minister ne vom afla la acel moment (asta ca sa raspundem la o amenintare recenta a MJ ca se leapada de noi daca ne tot adresam dlui vicepremier Oprea):

  • modificarea denumirii ocupatiei in politist de penitenciare - demers care dureaza de peste un an si nu se cunoaste stadiul la acest moment;
  • concurs intern pentru functii conducere - proiectul anuntului de concurs a fost transmis in urma cu doua luni (SNLP a facut observatii) dar probabil intentia s-a prescris; 
  • finantare posturi vacante pentru ocupare din sursa externa - nu exista nicio fundamentare elaborata de ANP pana la acest moment, in perspectiva urmatoarei rectificari bugetare din anul in curs;
  • standardizare si reorganizare - proiect blocat dupa reorganizarea a doua unitati (Scoala Tg Ocna si Pelendava), atragand si blocarea mutarilor in garnizoana Craiova, fara nicio perspectiva clara de continuare a reorganizarii sistemului;
  • vouchere de vacanta - drept conferit de lege dar cu aplicabilitate inca neclara in sistemul penitenciar (chiar si pentru 2016), ANP fiind in stadiul de corespondenta cu alte ministere;
  • spor studii superioare/doctorat - drept restant desi s-a clarificat prin lege acordarea; ANP nu are un punct de vedere, corespondand inca cu alte institutii;
  • conditii de munca/vestiare - intalnirea solicitata de SNLP a dus la identificarea unor prioritati fara insa ca demersul sa fie continuat de ANP in vreun fel;
  • bilete de odihna si tratament - ordinul MJ este aprobat de un an insa pana in prezent nu a fost acordat niciun bilet desi exista buget;
  • despagubiri de risc - proiectul hotararii de guvern pentru activarea acestui drept statutar este finalizat de doi ani insa MJ/ANP au abandonat promovarea la nivel de guvern;
  • sprijin cumparare locuinta - solicitarea SNLP de constituire a unui grup de lucru pentru emitere de norme a fost ignorata desi demersul ar genera efecte bugetare pozitive;
  • regimul zilei de 29 iunie - interpretat abuziv de ANP ca zi de invoire platita contrar acordului colectiv; ANP mentine interpretarea indiferent de argumentele SNLP intemeiate pe lege;
  • drepturi restante - ANP considera acest punct inchis (afirmatie facuta in comisia mixta din 28 aug 2015) desi sporul de studii superioare nu a fost inca acordat iar majorarile salariale sunt calculate gresit in opinia noastra (corespondenta in derulare);
  • concediu suplimentar - proiectul elaborat la initiativa SNLP pentru extinderea cu doua zile in plus a concediului suplimentar pentru salariatii care muncesc in contact direct cu detinutii, a fost abandonat desi se afla in faza finala;
  • salarizare unitara - desi premierul Romaniei a afirmat astazi ca pana pe data de 15 oct proiectul va fi in varianta finala, MJ nu angajeaza nicio dezbatere cu sindicatele pe acest subiect ignorand solicitarea SNLP depusa in acest sens;
  • ore suplimentare necompensate si zile de concediu restante - ANP nu a pus nici la aceasta ora la dispozitia SNLP o situatie in acest sens si in continuare se incalca acordul colectiv dar si legea unitara de salarizare care impun acceptul sindicatelor pentru depasirea plafonului de 180 de ore suplimentare anual;

Comentarii  

0 #76 Asclepios 22-09-2015 22:02
Pentru Cristian:in orice profesie formarea adevarata a unui cadru se face dupa ce scolii ii adaugi experienta, de aceea si majoritatea angajatorilor si cer EXPERIENTA la angajare, in domeniul penitenciar nici un fel de experienta afara nu are prea mare relevanta, un cadru adevarat de penitenciare se formeaza in cativa ani, diferenta este data de interesul pe care angajatul il manifesta pentru a invata sau lipsa interesului.Un alt factor important este ca batranii din sistem sa fie si ei dispusi sa ii invete pe cei noi veniti in sistem, indiferent ca vin de la SNPAP sau din angajare directa si nu doar sa faca haz pe seama naivitatii lor?!Am in compartiment colegi si colege care au lucrat de la 4 ani la 15 ani sau mai mult si au recunoscut ca dupa incadrarea in penitenciar au trebui sa-si reevalueze experienta personala, munca din sanatate se aseamana si nu intotdeauna cu munca unui cadru medical intr-un penitenciar.La fel au spus colegi care au venit din armata sau jandarmi ca le-a trebuit un timp sa-si adapteze ceea ce insemna munca lor inainte si ce inseamna ea intr-un penitenciar.Des pre o eventuala reforma a programei si modului in care sunt instruiti cei de la SNPAP este alta poveste...
Citat
0 #75 echo 21-09-2015 20:20
@cristian
Domnule, sunt convins ca in opinia dvs. nu reprezinta o diferentiere logica sau normala, dar ceace nu tineti dvs cont e ca este una legala. Cat despre discutia aia aplicata la care invitati ma tem ca nu poate avea loc atat timp cat dvs nu tineti cont de prevederile legale. Tot ce ati scris acolo pur si simplu nu are nici o relevanta, ba mai mult va contaziceti singur si anume recunoasteti ca sunt absolventi ai unei scoli postliceale dar ca nu sesizati diferentieri. Pai daca a urmat o scoala postliceala ce anume diferentiere nu sesizati?
Nu sunteti primul care invocati faptul ca instruirea a fost de un fel si nu de altul, ca nu a durat mult, ba ca nu e tehnica, ba nu stie ce e "cambuzier", etc. Domnule nu conteaza!
Am scris chiar cu bold, citat din legea educatiei, adica aceasi lege care va recunoaste dvs. un nivel de instruire de tip studii superioare. Cu ce va considerati atat de special ca mie sa-mi refuzati de a ma bucura de aceleasi drepturi prevazute in legea de care dvs beneficiati din plin?
Dnul Teoroc mi-a spus sa trec peste partea motivationala, cu scuzele de rigoare, se vede ca nu au fost destule.
Acum intreb si eu pe cineva mai destept, daca la admiterea in scoala postliceala mi s-a cerut diploma de BAC, la finalizarea scolii am primit o diploma de absolvire, intrebarea e, ce valoare are diploma de absolvire a scolii de sunt incadrat cu studii medii, tot valoarea unei diplome de BAC?
Eu am doua diplome de BAC?
Daca da, atunci sa se mai creeze inca o grupa "studii medii cu doua diplome de BAC" si atunci e OK, impartim si capra si varza, e statisfacut si orgoliul prostesc al anumitor persoane si eu ca voi avea un salalariu superior unuia cu studii medii doar cu o singura diploma de BAC.
Solutii se pot gasi.
Cu riscul de a deveni agasant reiterez ideea ca legea trebuie pur si simplu respectata chiar daca ne place sau nu, respectarea legii nu e optionala.
Citat
0 #74 Ștefan Teoroc 21-09-2015 16:45
La acest moment nu exista niciun proiect de modificare initiat sau convenit cu noi ci doar o adresa trimisa de anp in unitati la insistentele noastre pentru interpretarea mai larga a sintagmenlor activitate directa si contact direct, in sprijinul comisiilor din unitati, comisii care parca nu au treaba cu nimeni indiferent de efortul nostru ci doar cu o teama absurda de curtea de conturi
Citat
0 #73 _Undertaker_ 21-09-2015 15:51
Domnule Stefan Teoroc cum a ramas cu Proiectul pentru modificarea si completarea Normelor privind condiţiile de acordare a sporului pentru condiţii deosebit de periculoase
personalului din sistemul administraţiei penitenciare,
aprobate prin Ordinului ministrului justiţie nr. 3544/2012,s-au aprobat modificarile s-au a ramas doar in faza de PROIECT....?Sa inteleg ca este si ramane in vigoare acest ORDIN Nr. 3544/C din 23 octombrie 2012
pentru aprobarea Normelor privind condiţiile de acordare a sporului pentru condiţii deosebit de periculoase personalului din
sistemul administraţiei penitenciare
EMITENT: MINISTERUL JUSTIŢIEI
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL NR. 744 din 5 noiembrie 2012.....???SNL P-ul venise cu cateva modificari al O.M.J. 3544/2012 daca tin eu bine minte,mărul discordiei îl reprezenta interpretarea neunitară a sintagmelor „activităţi directe” şi „contact direct” în acordarea sporului TBC si HIV.În concluzie, personalul care îşi desfăşoară activitatea pe secţiile unde sunt cazaţi deţinuţi bolnavi va primi sporul pentru condiţii deosebit de periculoase, proporţional cu timpul lucrat în aceste condiţii sau proporţional cu timpul efectiv lucrat în contact direct cu pacienţii???Ast ept raspuns exact.Va multumesc.O zi placuta in continuare.La revedere.
Citat
0 #72 Cristian 20-09-2015 15:12
Pentru minerul:
Stimate oleg, ceea ce solicita echo si sustii si tu, crede-ma ca nu reflecta o diferentiere logica sau una normala. Si sa-ti spun de ce:
1. Absolventii Snpap sunt doar absolventii unei scoli in care au fost intubati cu teorie in exces, fara ca cineva sa le testeze capacitatea reala de a interactiona cu cu un detinut;
2. Cu totii cred ca suntem de acord ca absolventii Snpap nu beneficiaza pe perioada scolarizarii de metode alternative de invatare a ceea ce inseamna meserie de agent d penitenciar, in sensul ca, dupa absolvire, niciunul nu stie nici macar ce inseamna ierarhie pintre detinuti. Termeni ca "nepot", "cambuzier" sau "sageata" sunt invatati abia dupa ce-si incep activitatea. Ori in munca de penitenciar este vital sa cunosti astfel de lucruri pentru a discerne, manipula si mentine o ordine in cadrul unei sectii si nu numai.

3. Pe principiul enuntat de voi, ar trebui diferentiati cei incadrati pe cale directa de cei absolventi de Snpap. Ori aceasta diferentiere este absurda luand in considerare faptul ca, in calitate de absolvent de Snpap nimeni, dar absolut nimeni nu este interesat de capacitatea reala de care dispui inj munca cu detinutul. In timp ce incadrarea direca detine niste parghii benefice pentru sistem. Si anume: contacul direct cu cel ce urmeaza a fi incadrat. Interviul acordat in fata unor oameni "de puscarie" este edificator in reliefarea capacitatii de interactiune cu detinutii. Aici putem avea o discutie mai ampla avand in vedere ca interviul sustinut la proba psihologica este un fas pe langa cel sustinut de oameni caliti in munca de penitenciar.

4. In viata, cu totii realizam ca nu exista un egal intre teorie si practica. Din pacate, Snpap inca nu se foloseste de metode de invatare care sa armonizeze aceste doua elemente. In teorie se demonstreaza ca sunt multi retarzi care pot asimila informatie insa in lucrul direct cu amenii unde se impuen aplicarea acesteia clacheaza sau sunt adaverate bombe cu ceas pentru sistem.

Lista mea de argumente este multipla. Cine doreste o discutie mai aplicata pe subiect...il astept !
Citat
0 #71 Ocnasu 19-09-2015 19:13
Subscriu si eu la cele mentionate de colegii mei Echo si Minerul.Nu de alta dar personal o vad cam singura varianta plauzibilia si favorabila celor care au studii superioare.Eu de exemplu am studii superioare si chiar Post-Universita re si nu am beneficiat nici macar de 1 leu de 14 ani de cand am terminat facultatea,pe motiv ca nu am o facultate pe profilul meu de activitate si nici nu am beneficiat vreodata de posibilitatea de a candida la vreun concurs pt. gradul de ofiter.Cu toate ca se angajau in trecut ofiterii din toate domeniile posibile...n-av eau nicio treaba sa aiba facultatea de Drept,Psihologi e....bla,bla... sunt comandanti de sectie si acum,profesori de chimie,tanchist i,parasutisti,e tc...Asa ca eu cred ca e cea mai buna varianta favorabila noua.
Citat
0 #70 Asclepios 19-09-2015 18:46
Mi se pare foarte corect ceea ce scrie colegul echo si noi cei de la sanitar suntem absolventi cel putin a unei scoli postliceale de asistenti medicali si am fost incadrati agenti, in timp ce absolventii institutelor de subingineri, tot de trei ani, pentru ca titulatura lor spunea facultate de subingineri si nu scoala postliceala, au fost incadrati ofiteri!!!Trecu tul nu mai poate fi reparat dar pentru viitor este corect ca in grupa agentilor sa existe aceste trepte diferentiate agenti cu studii medii, cu studii postliceale si cu studii superioare.
Citat
0 #69 minerul 19-09-2015 16:07
Citez pe Ștefan Teoroc:
echo, poti te rog sa raspunzi la intrebare ?
care este propunerea ta concreta pe text / te-am rugat si in trecut sa sari peste partea de motivare si sa-mi spui exact cum vrei sa apara si ce

D-le presedinte, subscriu in totalitate cu cele spuse de colegul nostru. Pe noile state de functt ar trebui sa se distinga clar trei categorii de agenti: cu studii medii, cu studii post- liceale(SNPAP), cu studii superioare. Remuneratia fiecarei categorii mai sus mentionate sa fie diferentiata( similar coeficientilor actuali). Cu respect!
Citat
0 #68 echo 19-09-2015 14:09
Pe text:
-De la soldat pana la caporal cl 1, studii medii(acum nu se prevede niciun fel de instruire)
-De la mmcl v/sergent pana la mmp/pltajsef/et c, studii postliceale
-Celelalte de ofiteri, superioare.

Ce vreau sa mai adaug este ca in HG 485/ 2005 "privind echivalarea functiilor militare din Ministerul Apararii Nationale cu functii civile" extrapolat la celelalte institutii din aparare ordine publica, etc. se recunosc nivelele de instruire de tip postliceal insa cand e sa te si plateasca pe ce recunosc ei, dintrodata nu mai e bine si se trece pe studii medii.
Citat
0 #67 Ștefan Teoroc 19-09-2015 13:11
echo, poti te rog sa raspunzi la intrebare ?
care este propunerea ta concreta pe text / te-am rugat si in trecut sa sari peste partea de motivare si sa-mi spui exact cum vrei sa apara si ce
Citat
0 #66 echo 19-09-2015 13:05
Dle Teoroc, nu se pune problema ce vreau eu, dar este de-a dreptul firesc si legal sa existe cele trei tipuri de incadrare, altfel nu se poate. Incepand de la gradul de soldat caruia i se cer studii de nivel liceal si in grilele de salarizare este incadrat la studii medii si este firesc sa fie asa, ca sa ocupi o functie de maistru militar/subofit er/agent, trebuie sa urmezi o forma de instruire "parte integranta a sistemului national de invatamant, si cuprinde: invatamant liceal militar si invatamant postliceal pentru formarea maistrilor militari, a subofiterilor, agentilor de politie si agentilor de penitenciare", deci alt nivel de instruire, superior celui de nivel mediu si anume postliceal, exact cum scrie in legea educatiei nationale din care am citat.
Singurul lucru pe care il doresc eu este acela de a se respecta legea nimic mai mult.

Multi fac confuzia dintre invatamantul de stat de nivel postliceal, care este o forma de instruire, cu formele de pregatire profesionala, adica cursuri de formare profesionala, ex. cursuri de frizeri, masaj, etc. care nu reprezinta o forma de instruire si nu face parte din sistemul national de educatie.
Pe scurt, daca am urmat o forma de instruire postliceala definita in Legea Educatiei Nationale si recunoscuta de stat, atunci in legea salarizarii sa fiu incadrat cu acest nivel de instruire nu altul doar pentru simplul motiv ca cel care face propunerile habar nu are de prevederile legale sau daca are cunostinta o face impotriva legii aducandu-mi prejudicii mie si altora care se afla in aceasi situatie.
Citat
0 #65 Ocnasu 19-09-2015 11:57
Asadar domnilor FPSS la alte ministere se poate,numai la MJ si ANP,nu. Noi pazim hotii cu hoti si lucram ziua in doi oameni la 350 de hoti si noaptea unul singur,tot la atatia hoti,iar la Politie de vor angaja peste 6500 de cadre.Bravo lor domnule...noi stam si ne smiorcaim pe forum...Luati de aici: "Consiliul Suprem de Apărare a Țării a aprobat, chiar a doua zi după ce Guvernul o facuse deja, crearea a 6.485 de posturi noi în cadrul Ministerului Administrației și Internelor, decizie motivată de criza refugiaților.

Ministerul Administrației și internelor primește 6.485 de posturi noi, după ce a invocat criza refugiaților. Și Consiliul Suprem de Apărare a Țării a aprobat solicitarea MAI, chiar a doua zi după ce Guvernul a făcut-o.
Citat
0 #64 Ștefan Teoroc 19-09-2015 11:17
Pe scurt ai vrea sa avem 3 niveluri, medii, postliceale si superioare?
Citat
0 #63 echo 19-09-2015 10:19
Si ca sa aduc o oarecare clarificare celor spuse de mine anterior, am sa citez comentul user-ului "ofiterul", pentru a vedea care e optica celor care se opun incadrarii legale:

"Si ce comparatie faci tu intre un asp si un insp. p... nu ma intelege gresit, n-am nimic cu agentii, dar te crezi mai important decat esti. Minerul cu 25 de ani experienta nu va lua cat inginerul cu 8 ani vechime. Intelegi tu cum vrei, oricum esti in filmul tau."

Habar nu am daca un miner cu 25 de ani vechime ia mai mult decat un inginer cu 8 ani vechime, tot ce se poate. Problema e alta, ca sa ajungi miner nu-ti trebuie cine stie ce studii, eventual generale sau medii in cel mai bun caz. Insa comparatia este eronata, agentul este omologul maistrului sau probabil subinginerului nu muncitorului, iar un maistru cu 25 de ani vechime cu siguranta are un salariu mai mare decat al unui inginer debutant.
Calitatea de inginer, subinginer, maistru, muncitor ti-o da nivelul de instruire si nu altceva. Iar aceste lucruri le reglementeza legea educatiei nationale care e foarte clara in acest sens.
Daca vreti sa fiti tratati in continuare ca muncitorul necalificat dupa cum se exprima "ofiterul" si nu legal cum o face legea educatiei, nu insistati pe acest aspect si asa se va intampla.
Citat
0 #62 echo 19-09-2015 09:48
@Domnule Teoroc, functiile sunt prevazute intr-adevar cu doua niveluri de studii, problema e ca sunt eronate. Legea educatiei nationale stabileste nivelul de studii.

Lege educatiei:
Art. 34
(1) Invatamantul preuniversitar din sistemul de aparare, ordine publica si securitate nationala este invatamant de stat, parte integranta a sistemului national de invatamant, si cuprinde: invatamant liceal militar si invatamant postliceal pentru formarea maistrilor militari, a subofiterilor, agentilor de politie si agentilor de penitenciare.

Proiect lege salarizare:
Art.11
(2) Potrivit studiilor se stabilesc cinci clase dupa cum urmeaza:
-studii superioare(S);
-studii superioare de scurta durata(SSD);
-studii postliceale(PL);
-studii medii(M);
-studii medii si generale(M, G);

Nu inteleg ce este atat de neclar si cine se opune cu atata incapatanare incadrarii legale si corelarii celor doua legi.
Este evident ca celelalte criterii din proiectul legiii de salarizare sunt doar vorbe in vant si nu se pot aplica, singurul criteriu care se aplica pentru stabilirea salariilor este cel al nivelului de studii.
Eu am urmat o forma de invatamant postliceala si vreau sa fiu incadrat ca atare nu intr-o treapta inferioara. Cred ca nu cer prea mult.
Salariile pentru nivelul de studii postliceale sunt mai mari decat cele pentru studii medii, de ce ni se refuza acest drept si care e rationamentul legal si nu cel arbitrar.
Singura modalitate de a creste salariile agentilor este aceea de a fi incadrati conform actelor normative in vigoare. Trebuie sa inteleaga toti agentii acest lucru, plecand de la o baza mai mare de salarizare si veniturile rezultate din aplicarea sporurilor si altor drepturi vor fi mai mari si culmea totul este perfect moral si legal.
Daca e dreptul meu, cat o fi el mic mare, da-mi-l domnule ca e dreptul meu, nu cer nimic altceva.
Repet, incadrarea pe studii conform legislatiei in vigoare e singura modalitate de a mari salariile agentilor, alta modalitate nu exista.
Citat
0 #61 Ștefan Teoroc 19-09-2015 00:36
50% - fa un fine-tuning si publicam
agent-000 - deschide putin fisierul atasat articolului despre noua lege / vei vedea ca functiile sunt prevazute cu doua niveluri de salarizare in fucntie de studii / cum se va face armonizarea statelor de functii existente cu noua lege, este inca neclar
Citat
0 #60 50% 18-09-2015 21:05
Multumiri domnului Teoroc pentru moderare! Articolele care spun realitati despre directori si plantatiile lor nu se publica? De ce oare?
Citat
0 #59 Agent-000 18-09-2015 00:43
Citez pe Agent-000:
Domnul Stefan dk sunteti in tema cu noua lege de salarizare ne puteti spune daca in lege vor fi incadrati toti agentii care au studii superioare in ag cu studii superioare sau in aceasta categorie de agenti cu studii superioare vor fi incadrati doar un nr limitat de agenti a caror functie prevede asa ceva?

Imi puteti da un raspuns domn presedinte...de oarece, personal cred ca vor fi incadrati pe functii ca agenti cu studii superioarre tot aceeia care au si 50 %...si au mai luat si inainte
Citat
0 #58 Adi P 17-09-2015 23:56
La MAI-Frontiera si Jandarmii au afirmat ca au primit ordinul privind marirea normei de hrana cu 01 oct 2015,ANP poate il primeste la primavara,in ultimul timp ne putem astepta la orice.
Citat
0 #57 Adi P 17-09-2015 17:13
Citez pe Agent:
Necazul meu...Lucrez in camp cu pusca in spate cate 10 ore pe zi de luni pana vineri ,avand in paza peste 40 det,...in soare,vant,ploaie,in picioare,.De ce noi cei de la escorta suntem cel mai prost platit ? (fara spor praf-desi nu imi mai cunosc culoarea pantofilor la plecare)

Asi vrea sa completez pe dl Agent si sa arat ca din pacate agentul escorta are coeficientul cel mai mic din sistem,mai mic si decat agenul paza si cred ca aceste 2 functii ar trebui sa fie cel putin corelate in privinta coeficientilor, pe langa faptul ca asa cum a aratat colegul agentul escorta este platit mai prost cu diferenta de 7% intre sporul de punct de lucru 8% si cel de noxe 15%,ceea ce duce la o alta diminuare,in prezent cu plata orelor pt sd si sl ceea ce este foarte corect s-a creat o discrepanta si nu prea mai vrea nimeni sa lucreze la escorta pl.
Citat
0 #56 Marius 17-09-2015 15:31
Citez pe Ap:
Domnule Teoroc este adevarat ca Anp a cerut in unitati estimarea sumelor pt marirea normei de hrana la 32 lei??? Va multumesc

Au cerut estimarea pentru 75% pe sept. , oct. , noiemb. a totalului orelor pentru a se stii cati bani le mai trebuie pana la sfarsitul anului.
Citat
0 #55 pescarul 17-09-2015 13:21
Citez pe Ștefan Teoroc:
pescarul - penitenciara sau publica??
agent 00,04 - in loc de spor praf 15% ai spor PL 8% / e un prejudiciu insa asa a fost prevazut din 2006
Ap - nu avem informari de la ANP / mai putin conteaza ce cere ANP / daca norma a fost crescuta, banii se vor plati / stim doar ca au facut ilegal retinerea sumelor fara ca salariatii sa semneze angajament de plata
sas - la MAi au fost mai intai 8000 de posturi taiate iar acum mai adauga 6400 / inca sunt pe minus / noroc cu imigrantii / nu vor avea viata usoara colegii din politie
Disney - nu e pentru noi / citeste L284 / sunt specificate clar categoriile
Salarizare unitara - am facut informare pe larg privind partea generala si princiiple / gasiti pe site / despre anexa noastra inca nu putem vorbi pe sleau dar vine vremea in scurt timp / se tine la subsol ca sa nu sara celelalte categorii cu obiectii care pot bloca

Penitenciara.
Citat
0 #54 Ștefan Teoroc 17-09-2015 12:58
pescarul - penitenciara sau publica??
agent 00,04 - in loc de spor praf 15% ai spor PL 8% / e un prejudiciu insa asa a fost prevazut din 2006
Ap - nu avem informari de la ANP / mai putin conteaza ce cere ANP / daca norma a fost crescuta, banii se vor plati / stim doar ca au facut ilegal retinerea sumelor fara ca salariatii sa semneze angajament de plata
sas - la MAi au fost mai intai 8000 de posturi taiate iar acum mai adauga 6400 / inca sunt pe minus / noroc cu imigrantii / nu vor avea viata usoara colegii din politie
Disney - nu e pentru noi / citeste L284 / sunt specificate clar categoriile
Salarizare unitara - am facut informare pe larg privind partea generala si princiiple / gasiti pe site / despre anexa noastra inca nu putem vorbi pe sleau dar vine vremea in scurt timp / se tine la subsol ca sa nu sara celelalte categorii cu obiectii care pot bloca
Citat
0 #53 pescarul 17-09-2015 11:42
Dl Teoroc cei care am facut Scoala Nationala Post Liceala de Administratie Penitenciara la ce studi ne incadram in noua lege de salarizare?
Citat
0 #52 jilava 17-09-2015 09:42
multumim domnului lider florin pt demersu facut de a se trce in fluturas orele suplimentare
Citat

Google Translate

Cauta in site

  • Ștefan Teoroc 14.12.2017 23:28
    ministrul e absent pana marti / il capturam cand revine / noi zicem ca ...

    Read more...

     
  • eu 14.12.2017 22:59
    ok,e in regula cuposturile,dar cu plata orelor suplimentare pana la ...

    Read more...

     
  • Snlp Dej 14.12.2017 22:24
    Stefan te rog sa îi amintești domnului director general sa nu uite ca si ...

    Read more...

     
  • Un simplu agent 14.12.2017 22:04
    In primul rand felicitări pentru informațiile furnizate în timp util, care ...

    Read more...

     
  • Pintea 14.12.2017 21:57
    Repartizare pe sectoare/servic ii in cadrul unitatilor, care este ?

    Read more...

Google AdS