www.snlp.ro Web analytics

Sindicatul Național

al Lucrătorilor de Penitenciare

Actualizarea valorilor normei de hrana si echipamentului aprobata de guvern

Captura de ecran din 2015.06.30 la 19.36.49Salariatii din sistemul administratiei penitenciare vor beneficia de actualizarea cu rata inflatiei a valorilor normelor de hrana si de echipament, la nivelul anului 2015, noile reglementari intrand in vigoare incepand cu data de 1 iulie 2015. In pregatirea aplicarii acestei ajustari ANP a initiat demersuri prin solicitarea fondurilor necesare la rectificarea bugetara care urmeaza. Se preconizeaza cresterea valorii normei de hrana cu 3 lei pe zi si a valorii echipamentului cu aproximativ 100 lei pe an. Asteptam publicarea ordonantei pentru a observa concret modul de acordare a acestei cresteri care cel mai probabil se va aplica incepand cu data intrarii in vigoare a actului normativ, nu retroactiv.

OUG 26/2015 - actualizarea valorilor normei de hrana si echipamentului, incepand cu 1 iulie 2015

"Valorile normelor de hrana si de echipament cuvenite personalului din sectorul de aparare nationala, ordine publica si siguranta nationala, actualizate la nivelul acestui an. Guvernul a stabilit cadrul legal care va permite actualizarea cu rata inflației a valorilor normelor de hrană și de echipament pentru personalul din sectorul de apărare națională, ordine publică și siguranță națională, la nivelul anului 2015. Noile reglementări vor intra în vigoare începând cu 1 iulie 2015. În acest scop, Executivul a aprobat o Ordonanță de urgență pentru completarea OUG 83/2014 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2015, precum și alte măsuri în domeniul cheltuielilor publice.

În prezent, valorile financiare ale normelor de hrană și de echipament sunt menținute la nivelul celor din luna iunie 2010, nefiind acordate la valorile actualizate cu evoluția indicelui prețurilor de consum din perioada iunie 2010-iunie 2015.
Noile reglementări stabilite astăzi de Guvern vor fi puse în aplicare de către instituțiile din sectorul de apărare, ordine publică și securitate națională, potrivit prevederilor OG nr. 26/1994 privind drepturile de hrană, în timp de pace, ale personalului din sectorul de apărare națională, ordine publică și siguranță națională, precum și OG nr. 51/1994 privind drepturile de echipament și materiale de resortul echipamentului, în timp de pace, ale personalului din sectorul de apărare națională, ordine publică și siguranță națională."

"Informații suplimentare:

În anul 2010, începând cu 3 iulie, potrivit prevederilor Legii nr. 118/2010 privind unele măsuri necesare în vederea restabilirii echilibrului bugetar, valorile financiare ale normelor de hrană și de echipament au fost diminuate cu 25%. În anii 2011 și 2012 au fost întreprinse demersuri legislative pentru revenirea la valorile financiare ale normelor de hrană și de echipament dinaintea intrării în vigoare a Legii 118/2010, fără însă a se atinge nivelul avut în luna iunie 2010. Ulterior, în 2013 și 2014, prin acte normative referitoare la stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar, valorile financiare ale normelor de hrană și de echipament au ajuns la nivelul celor din luna iunie 2010, anterior diminuării cu 25%.

Potrivit prevederilor OG nr. 26/1994 privind drepturile de hrană, în timp de pace, ale personalului din sectorul de apărare națională, ordine publică și siguranță națională, precum și OG nr. 51/1994 privind drepturile de echipament și materiale de resortul echipamentului, în timp de pace, ale personalului din sectorul de apărare națională, ordine publică și siguranță națională, valorile normelor de hrană și de echipament se actualizează periodic, în funcție de indicii prețurilor de consum publicați de Institutul Național de Statistică." Sursa: www.gov.ro

 

Comentarii  

0 #51 lupu nicu 10-08-2015 14:57
si acuma au luat 2 lei inapoi ce magarie polinica sa traeasca ei cu salariu asta
Citat
0 #50 lupu 10-08-2015 14:55
si acuma iau luat inapoi 2 lei cum se poate asa ceva parlamentari sau marit lefurile si noi am ajuns de rasul tarilor den europa!!!!!!!!! !!!!!!
Citat
0 #49 catalin 07-08-2015 13:23
Da ! no comment pentru politicienii nostrii de tot cacatul ! iti da 3 lei pe zi la norma de hrana pentru o luna , iar a doua luna iti taie 2 lei din cei 3 !!! halal marire !!
Citat
0 #48 alin 16-07-2015 19:40
de ce nu imi autorizati comentariul domnule Teoroc? Eu ma adresam doar lui nenea Farcas.....si in plus nu am scris cuvinte obscene sau jignitoare..... ..
Citat
0 #47 alin 15-07-2015 22:47
pentru ,,nenea Farcas''

Vad ca te pricepi la cuvinte mai ceva ca nenea Ponta sau nenea Basescu, dar tu de fapt ce faci cu ce te ocupi in sistemul asta de esti asa de multumit de tot ce ti se ofera??? Eu sunt convins ca soarta ti-a fost destul de favorabila si ai o situatie care iti permite sa nu te intereseze atat de mult salariul de la penitenciar. Lasa-ne pe noi sa ne spunem of-urile si necazurile si nu te mai baga exact ca o musca in c....t. Vorbeai cumva de latrai? Pai tu ce esti? Cu cine te certi de fapt...? Esti cumva avocatul domnului Teoroc? Daca da atunci raspunde-mi si mie cum de la politie s-au gasit bani sa se dea la salariul din iulie marirea de la norma de hrana 90 lei si de la echipament 600 lei? La ei nu a fost nevoie de rectificare bugetara....dar apropo noi nici macar nu stim cat este marirea aceea de la echipament poate ca stii tu.Eu zic sa ne lasi cu filozofiile si pricipiile tale si sa iti vezi de afacerile tale in continuare.....
Citat
0 #46 titi pârnae 14-07-2015 09:42
Domnule Preşedinte,vă rog dacă mai aveți drum pe la Guvern,spuneți' le stimate domn să ne indexeze şi norma de hrană "rece" cum ar fi berea,măcar cu cinci lei pe zi şi trei pe noapte.Vă mulțumim
Citat
0 #45 agentul 13-07-2015 00:35
e adevarat ca azi sau maine se discuta si celelalte cereri de mutare?
Citat
0 #44 Farcas 12-07-2015 13:16
Pentru aceeasi generatie anonima

Sa ma folosesc un pic de cele 3 punctele ale tale :-)
1. Am avut dreptate cand am spus ca ne-ar prinde mileniul 4 daca am sta dupa un soi de oameni ca tine. Imi plac mult latrii... ai un uitat un "i" dar te scuz.

2. Daca am fi toti pregatiti nu am mai avea nevoie de sindicat ? Sa inteleg ca dupa logica ta, sindicatul este plin de incompetenti ? :D Mai generatie anonima, ce ma bucura cu adevarat, este faptul ca sindicatul a adunat cei mai pregatiti oameni din sistem. Ca mai sunt si epave, n-avem ce face. Defilam si cu astia inainte. Cand ne-am mai intalni noi cu aceleasi intrebari puse de sute de ori desi tot de atatea sute de ori s-a si raspuns la ele ? Baga mare, ai uitat sa intrebi de echipament, de 75%, de norma de hrana, etc...ca doar nu ai primit nicio explicatie pana acum.

3. Dupa cat timp dispar de pe aici ? Ai vrut sa fii dur sau...ce ? :lol: Daca tot esti satul de competenta, schimba site-ul cu unul pentru prosti. Niciodata nu stii de unde pica vreo chiftea !
Inrest, nenea Farcas iti doreste multa sanatate !
Citat
0 #43 generatia anonima 11-07-2015 21:13
Citez pe Farcas:
Generatia anonima,
Anonim wvei ramane toata viata ta de miner. Pai cine crezi mah ca sta sa-ti puna tie mura-n gura lucruri pe care ar trebui sa le intelegi exact prin intermediul acelor acte normative, legi si alte lucruri care ti se par atat de bizare...

Asculta si tu la nenea Farcas, pune mana si invata sa citesti. Trebuia sa stii sa o faci de la clasele primare insa nu e tarziu nici acum. Daca s-ar sta dupa toti analfabetii care inca, din pacate, mai exista prin sistem, ne-ar prinde mileniul 4 pana sa reactionam la eventuale abuzuri sau acte normative care contravin intereselor salariatilor !


1.imi plac mult latrai
2.Cred ca daca am fi asa de super pregatiti cu esti tu ,nu ar mai fi nevoie de sindicat .
3.Dupa cat timp dispari de pe aici ? sunt satul de atatia compententi
Apropo prin 2004 eram in sindicat.
Citat
0 #42 Farcas 10-07-2015 14:37
Generatia anonima,
Anonim wvei ramane toata viata ta de miner. Pai cine crezi mah ca sta sa-ti puna tie mura-n gura lucruri pe care ar trebui sa le intelegi exact prin intermediul acelor acte normative, legi si alte lucruri care ti se par atat de bizare...

Asculta si tu la nenea Farcas, pune mana si invata sa citesti. Trebuia sa stii sa o faci de la clasele primare insa nu e tarziu nici acum. Daca s-ar sta dupa toti analfabetii care inca, din pacate, mai exista prin sistem, ne-ar prinde mileniul 4 pana sa reactionam la eventuale abuzuri sau acte normative care contravin intereselor salariatilor !
Citat
0 #41 generatia anonima 09-07-2015 18:59
Citez pe Stefan Teoroc:
Da, corect. Ne cerem scuze ca nu am aprobat noi bugetul MJ/ANP asa cum trebuia. Cand sa-l semnam, am iesit de la guvernare. Si ca de fiecare data cand salariatii din sistemul asta primesc un drept (legal) nu se intampla decat dupa ce ne mobilizam noi si impingem administratia sa respecte cat de cat legea... De fapt, ce astepti abia, mai exact?

Fiti mai simpli , nu ne mai trimiteti in fel de fel de articole ,legi,ordine,ca utati sa exprimati pe intelesul MINERILOR.
Citat
+1 #40 giovanny 09-07-2015 16:48
....pacat d-le Teoroc ca avem asemenea specimene in sistem.....eu nu o sa ma retrag din sindicatul snlp bacau...dar pacat de atatea ane-uri care vor drepturi si informatii fara a cotiza.....cand e vorba de drepturi sunt primii (doar sunt sifoanele sefilor)...ar trebui facut ca aceste ane-uri sa nu mai iasa tot timpul in fata......trebu ie facut ceva sa luptati doar pentru cotizanti, nu pentru speculantii.... trebuie sa fie sau sa facem o portita...cu respect...
Citat
0 #39 Farcas 09-07-2015 14:12
Mai Alinus,

Asculta din nou la nenea Farcas. Ai tot dreptul sa-ti ceri drepturile si sa ceri si explicatii d ece nu-ti sunt acordate. Insa cand ti se explica de sute ori contextul si mai ales motivele in clar pentru care au existat niste divergente la acordarea acestor drepturi...iar tu tot intrebi intr-una despe aceleasi lucruri...cam unde creezi ca te-ai situa ? Asa, ca fapt divers.

Nu ti-a cerut nimeni sa inghiti pe nemestecate explicatiile sindicatelor insa ar fi de bun simt sa mai apelezi sit tu la un rationament, daca gandesti bineinteles. Si nu e greu, pentru ca e chiar gratis sa gandesti.

Aruncati vina toata pe spatele sindicatelor. Eu te-as intreba mai Alinus...de cate ori cand ti s-a solicitat ajutorul din partea liderilor de sindicat ai raspuns afirmativ ? Nu ma refer la a merge la proteste ci la nenumaratele e-mail-uri in care se cer opinii si ajutor pentru interpretari corecte ale actelor normative ce urmeaza a afecta drepturile salariatilor... . Aaaa...am inteles ! E mai greu pentru tine ! Ca d'aia platesti cotizatie ! Ca unii sa te sclaveasca. Astia carora le ceri sa te sclaveasca pentru ca plaesti cotizatie, nu pot fi NIMIC fara sprijin. Oamenii doar si-au asumat sa fie primii in bataia unurilor. Asta nu inseamna ca ramane singur in bataia tunurilor ! Daca intelegi ceva...daca nu, noapte buna !
Citat
0 #38 Mirita 09-07-2015 14:02
Pentru Lucas,
Cale batuta amice ! Sa-ti reprezinte cine-o vrea drepturile. Din pacate, vei beneficia si tu de eforturile sindicatelor cand se obtin niste drepuri. Daca alegi sa fii las, ramai in plata Domnului. Dar sa ai bunul sitm si sa semnezi si niste cereri de neacceptare a acelor drepturi obtine prin presiune sindicala. Asa...in spirit de "independent". Tare mi-e sila de oameni lasi, incuiati la minte si lipsiti de notorietate personala dar mai ales de cei fara un dram de cultura.

Daca ti-ai arunca macar un ochi pe tot ce s-a-ntamplat datoria sindicatului, ai mai iesi un pic la lumina. Dar ma tem ca tipul celor ca tine vor ramane vesnic in bezna si invaluiti de cele mai jenante frustrari. Somn usor, Lucas. Culca-te in pace !
Citat
0 #37 lucas 09-07-2015 10:47
Astept ce asteapta aproape toti angajatii acestui sistem,drepturi le ce ni se cuvin,si care intarzie sa vina.Sant curios daca nu o sa mai cotizez nu o sa-mi mai primesc drepturile? Inca nu am auzit de asa ceva.
Citat
0 #36 Ștefan Teoroc 09-07-2015 10:39
Da, corect. Ne cerem scuze ca nu am aprobat noi bugetul MJ/ANP asa cum trebuia. Cand sa-l semnam, am iesit de la guvernare. Si ca de fiecare data cand salariatii din sistemul asta primesc un drept (legal) nu se intampla decat dupa ce ne mobilizam noi si impingem administratia sa respecte cat de cat legea... De fapt, ce astepti abia, mai exact?
Citat
0 #35 lucas 09-07-2015 10:27
De mult timp numai promisiuni si minciuni si din partea sindicatelor.De abia astept sa semnez iesirea din sindicat,nu faceti altceva decat sa ne luati banii.
Citat
0 #34 palleru 09-07-2015 06:06
nu vedeti ca cineva acolo sus nu ne vrea in MJ si stiti de ce pentru ca ne cara in spate ce tot atita bani haine mariri de salar bine ca la ei se poate da OUG in 24 de ore si noi asteptam 75 la suta de 6 luni o sa fim surprinsi ca in august nu vom primi nimic numai vorbe si multa abureala
Citat
0 #33 alin 08-07-2015 23:05
vad ca domnul Teoroc ti-a autorizat comentariul, sunt curios daca si cu al meu face la fel...oeicum cu tot ce ai scris ai intrecut limita penibilului,dac a tu poti spune ca noi nu ne putem plange de nimic!!!! Iti recomand sa citesti drepturile fuctionarului public inca de 10 ori sa le memorezi,poate asa nu mai gandesti cu creierul ala atrofiat in felul asta!!!
Citat
0 #32 alin 08-07-2015 22:57
Pentru marele (...) Farcas......... mai (...) ce te indreptateste pe tine sa ne faci pe noi distrusi????Si cam ce ai vrea tu sa discutam?? De cat de frumoasa este viata ca angajat al penitenciarelor ??? Din ce categorie faci tu parte de esti atat de multumit de sistem si chiar nu ai nimic de obiectat??? Bineinteles esti un ofiter cu un salariu destul de mare in proportie cu munca pe care o depui si care nu lucreaza sambata si duminica...etc. ..mi-as dori sa te intalnesc sa vad cat de (editat) esti dupa discutia asta!
Citat
0 #31 Ștefan Teoroc 08-07-2015 22:53
Referitor la rectificare - primim
Referitor la surprindere - am luat act, ce pot sa spun / poate ai impresia ca de partea de comunicare se ocupa vreun departament - site uri pagini FB, snlp, publisind etc / mii de vizualizari zilnic / la ultimul articol de pa pagina FB publisind ne ducem spre un impact de 20.000 de persoane in 24 de ore / nu stiu cat de surprins ai fi daca ai realiza ca in spate este un singur om... / care mai are si lucruri de facut in lumea reala / nu doar in asta virtuala ...
Citat
0 #30 Zzz 08-07-2015 21:56
Domnule Teoroc , nu vad de ce nu se posteaza in timp real , Am ramas surprins sa vad ca aceste comentarii nu se posteaza imediat ! App in cazul in care nu primim nimic la rectificarea bugetara , ce masuri veti lua ca presedinte de sindicat ?
Citat
0 #29 Ștefan Teoroc - Mobil 08-07-2015 18:43
Este si asta o motivatie a asocierii - postarea la timp si întocmai a comentariilor. Sau poate crezi ca nu facem nimic altceva intr-o zi decat sa moderam comentarii pe site.
Citat
0 #28 Zzz 08-07-2015 18:01
Multumesc ca mi-ati publicat comentariul . ;-) Ati mai pierdut un membru ... Tineti-o tot asa !
Citat
0 #27 ion 08-07-2015 12:01
Mai dl Farcas eu cred ca esti dintre aceia care veneai la servici si jucai filcau de aceea vorbesti asa fiindca mai stiu si eu cativa ca tine care nu vroiau sa iasa la pensie deoarece le parea rau ca nu mai puteau sa joace carti in timpul serviviului pe un salar bazat.Eu iti revomand sa iti vezi de pensia ta si sa nu te mai bagi in seama fiindca esti cam expirat.
Citat

Google Translate

Cauta in site

  • finul Alecu vrea sa fie contrazis 13.12.2017 16:47
    Nu e greu de imaginat ce strategii postliberare au "ei".Vor veni cu ...

    Read more...

     
  • Ștefan Teoroc 13.12.2017 08:03
    este o balbaiala intre a se faca ca dau ceva si a nu prea avea din ce / ...

    Read more...

     
  • simona 13.12.2017 05:36
    Pâine și circ. Pentru a veni în întâmpinarea interesului opiniei publice ...

    Read more...

     
  • Anton 13.12.2017 00:22
    nimic specific, ma gandeam doar ca totul e o ciorba bine facuta pentru ...

    Read more...

     
  • Ștefan Teoroc 12.12.2017 22:20
    nici una nici alta, integral :) / putin mai specifica intrebarea si ...

    Read more...

Google AdS