www.snlp.ro Web analytics

Sindicatul Național

al Lucrătorilor de Penitenciare

Ce parere aveti - pachet public de subiecte pentru ocupare posturi?

SubjectsC

 

Nu ne asumam noi ideea dar ni se pare in principiu buna si vrem sa aflam parerea voastra. A fost vehiculata in discutii informale la nivel ANP si daca initial a parut cam avangardista, dupa ce am cantarit mai bine, parca vedem mai multe avantaje decat dezavantaje.

Este vorba despre elaborarea unui set complet de subiecte pe sectoare de activitate si categorii de functii. Mai precis un set de cateva sute de subiecte sau chiar 1000, sa spunem, care sa fie publice pe pagina administratiei si deci disponibile oricui in permanenta. 

In acest fel se ating cel putin patru obiective: se elimina procedurile/efortul/supiciunile la elaborarea subiectelor imediat inainte de proba scrisa, dispare riscul unor erori la corectare pe linia subiect-raspuns corectura devenind mult mai facila, candidatii pot intelege mai bine bibliografia si ce ar trebui sa urmareasca atunci cand invata astfel incat sa nu fie surpinsi de subiecte si nu in ultimul rand se compenseaza dezavantajul lipsei unor comisii specializate in concursuri, acestea fiind in mod uzual constituite ad-hoc in special pe criteriul disponibilitatii.  

Aceasta initiativa urmeaza linia recrutarilor de top practicate la nivel european sau in anumite corporatii internationale. Fiind publice subiectele sunt expuse criticii si pot fi perfectionate in mod deschis cu contributie din interiorul sistemului sau chiar din afara lui, iar numarul mare al acestora mentin ridicat riscul de nepromovare pentru cei care nu studiaza in mod real materia.

O alternativa de mijloc intre ce avem acum si initiativa de mai sus ar fi publicarea unor seturi de subiecte orientative care sa nu fie reproduse textual in cadrul procedurii de concurs dar care sa fie menite a ajuta candidatii sa focusese pe anumite tipuri de subiecte astfel incat nivelurile de competenta dar si de competitivitate sa fie crescute semnificativ. Ce parere aveti?

 

Comentarii  

+1 #32 Semaca 10-05-2016 20:40
Citez pe un agent:
O alta ideie cel mai bine ar fi posturile de ofiteri sa se ocupe cu acei care termina academia deoarece se vede diferenta cu cei care fac academia si cei care sint facuti cu un simplu examen

"Idee", deșteptule!
Citat
0 #31 Mihaela 10-05-2016 17:19
O idee foarte buna!
Citat
+2 #30 ElenaM 10-05-2016 11:14
Exact! Candidatii ar avea niste repere mai bune vizavi de ce au de învătat, iar comisiile, care asa cum ati precizat, nu sunt de specialitatea, ar putea corecta fără erori. Ma gândesc spre exemplu la comisiile care corectează pentru posturile de psiholog, atunci cand nu esti de specialitate corectarea devine foarte rigidă si uneori îngustă, aceasta e parerea mea.
Citat
+5 #29 candidat 10 09-05-2016 21:27
O idee foarte buna si ati si argumentat de ce!
Citat
+7 #28 mincu 09-05-2016 17:54
o idee foarte buna , sa fie intrebari si raspunsuri tip grila, astfel se elimina subiectivismul si amatorismul in elaborarea si corectarea subiectelor; un alt pas ce ar trebui facut este eliminarea interviului, acesta nu este relevant, este foarte subiectiv si reprezinta doar un mijloc de a elimina pe "necunoscuti" ( agenti) si de a intari suspiciunea in legatura cu promovarile din sistem. la politie nu exista acest filtru si nici suspiciuni , prin testarile pe care le dau in scris cu subiecte de tip grila au reusit sa aleaga pe cei mai buni aspiranti
Citat
+3 #27 Ardelean 08-05-2016 23:10
Ceva de genul întrebărilor şi răspunsurile de pe platforma E - learning?
Ar fi un lucru bun, cu condiţia ca deştepţii de la A.N.P. să modifice şi întrebările cotate / punctate greşit.
Citat
+7 #26 Cosmin 08-05-2016 20:29
Buna ideea dar cel mai ok ar fi sa fie grila ,asa nu ar exista suspiciuni la corectare sau indoieli adresate persoanei care corecteaza .
Citat
+5 #25 tibi 08-05-2016 19:45
nu am incredere ca in romania se merge pe bune la concursuri de ocupare a unei functii
Citat
-1 #24 SINCERITATEA 08-05-2016 15:15
Vrem subiecte si pentru asistentii medicali ,pare a fii o discriminare la adresa noastra nu credeti ?
Citat
-3 #23 mariana 08-05-2016 14:42
Dupa finalizarea testari pshio la o unitate, se poate face intocmi un calendar estimativ pentru celelalte probe?Multumesc frumos.
Citat
-3 #22 george 08-05-2016 00:33
Eu cred ca cea mai mare realizare ar fi fost daca se reusea sa se impuna ca testarea scrisa sa fie in aceeasi zi la toate penitenciarele, iar intrebarile sa fie comune pt toti.
Foarte buna ideea, dar nu o mie de intrebari, pt ca avem in jur de 470 de art. de invatat, daca din fiecare art. facem cate o intrebare, ies in jur de 470, nu o mie.
Daca se poate discuta la nivel de conducere generala si ulterior transmiterea catre toate comisiile din teritoriu ar fi ca intrebarile sa fie cat mai clare, fara riscul de a face confuzie intre cerinta si raspunsul corect.
Citat
+5 #21 Potențial agent 07-05-2016 21:45
Așteptăm cu nerăbdare modele de subiecte. Ne-ar fi de mare folos!! Mulțumim!!
Citat
-4 #20 pac pac 07-05-2016 20:26
Adevarat e diferenta intre cei cu academie si cei fara! :)))))
Citat
+2 #19 Florin 07-05-2016 20:18
Bai ,,agent" ,abtinete sa te mai exprimi in ceia ce nu cunosti ... pentru cultura ta , in politie au fost facuti ofiteri sute de subofiteri , mai ales cei care aveau scoala militara si ceva vechime . Inca nu am auzit ca nu ar fi buni sau ca nu-si fac treaba .
Citat
+6 #18 Sindicat 07-05-2016 20:12
Pentru un agent
Stimate domn de agenți care îndeplinesc funcți de șef tura fara a fi plătiți ai auzit ???
Or fi toti prosti !!
Unul care vine din academie are nevoie după părerea mea de aproximativ 2 ani de acomodare , pe cand un agent care îndeplinește o funcție de 5 ani e gata pregătit !!
din academie nu vin totdeauna oameni foarte pregătiți !!
Citat
-18 #17 un agent 07-05-2016 19:19
Gicule draga nu aberez de loc se vede diferenta intre cei cu academie si cei facuti cu asa zise examene ,
nu prea cred ,daca sint aa de destepti acesti dcnu au facut academia.eu nu sint de acord cutreceria de la corpul agentilor la corpul ofiterilor,se vede diferenta
Citat
0 #16 ionut 07-05-2016 19:05
Sunt de acord cu ideea,dar de cat timp aveti nevoie pentru intocmirea si publicarea "subiectelor"?!
Citat
+6 #15 Gicu 07-05-2016 16:58
pt " un agent " prietene aberezi , daca la tine in unitate sunt oameni care nu-si fac treaba si aici ma refer la agenti trecut in corpul ofiterilor e problema ta , dar tine cont la mine in unitate sunt agenti trecuti in corpul ofiterilor care isi fac treaba de 10 ori mai bine si in plus la examene i-au cam batut pe ofiteri , vezi ultimele concursuri , ca sa nu mai zic ca au fost uni nu au trecut nici testarea psihologica , asa ca ... aberezi
Citat
+7 #14 Xantipa 07-05-2016 16:15
Citez pe un agent:
O alta ideie cel mai bine ar fi posturile de ofiteri sa se ocupe cu acei care termina academia deoarece se vede diferenta cu cei care fac academia si cei care sint facuti cu un simplu examen

Ai dreptate! Mai ales agenții care nu știu să scrie corect si cei care au o exprimare fără logica si coerenta! Dar cunosc si câțiva ofițeri în situația asta si culmea, au absolvit Academia! :))
Citat
+3 #13 Alex 07-05-2016 15:37
In masura in care se va da grila,e foarte buna varianta propusa,insa daca va fi examen tip sinteza,e irelevant.
Citat
0 #12 Cristian Tudorache 07-05-2016 15:23
#11 un agent - probabil te referi la stoparea posibilitatii agentilor de a ocupa functii de ofiteri ? Discutia a nascut patima la alte articole. Cauta in site articolele in cauza si reflecta...
Citat
-8 #11 un agent 07-05-2016 15:10
O alta ideie cel mai bine ar fi posturile de ofiteri sa se ocupe cu acei care termina academia deoarece se vede diferenta cu cei care fac academia si cei care sint facuti cu un simplu examen
Citat
+1 #10 xenna 07-05-2016 14:20
mi se pare foarte buna ideea
Citat
+1 #9 Andreea 07-05-2016 13:50
O idee foarte buna!
Citat
+3 #8 Valentina 07-05-2016 13:43
Ar fi perfect asa pentru ca am avea o idee despre ce ar da. Așteptăm subiecte și pentru asistenți medicali. Mulțumim
Citat

Google Translate

Cauta in site

  • ppa 17.12.2017 12:07
    Dragi colegi chiriași va rugam sa ne lăsați cu atâtea plângeri luați ...

    Read more...

     
  • Ștefan Teoroc - Mobil 17.12.2017 09:34
    Taz - așa este. Tocmai aceasta plafonare se preîntâmpina prin actul ...

    Read more...

     
  • Raul 17.12.2017 09:20
    Respect!

    Read more...

     
  • Aaa 17.12.2017 08:35
    Corect ar fi suma fixa pentru chirie, atunci nu mai exista discuții.500 ...

    Read more...

     
  • Taz 17.12.2017 00:00
    Hg 90 limitează unele drepturi cum e norma de hrana, la nivelul ...

    Read more...

Google AdS