www.snlp.ro Web analytics

Informare achizitie

În cadrul Proiectului „DialLogos”, cod SIPOCA 310, cod MySMIS2014 – 112266, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativa 2014-2020, în baza contractului de finanțare nr. 265/03.10.2018, s-au achiziționat materiale consumabile – papetărie  prin cumpărare directa.

Contractul de furnizare numărul 33 din 12.02.2019 a fost atribuit  către ECHO PLUS SRL, CUI: RO18957613, cu sediul în Str. Paris nr. 2A cam. 307 Timișoara.

Valoarea totală a  achiziției este de  744,44 lei fără TVA , respectiv 885,88 lei cu TVA.

Responsabil achiziții

Dacă ți-a plăcut articolul, ajută-ne să-l distribuim sau apreciază-ne cu un Like 🙂

LEAVE A RESPONSE

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

error

Ți-a plăcut acest articol? Ajută-ne cu un Like :)