Sindicatul Național

al Lucrătorilor de Penitenciare

Concursuri pe banda. La rand - sefii de sectie si de tura

12978152256351367234ANP a anuntat ca in scurt timp va fi declansata procedura de concurs pentru functiile vacante de sef tura si sef sectie sens in care au fost transmise sindicatelor conditiile, tematica si bibliografia de concurs pentru propuneri si observatii. Termenul initial de consultare a fost de... aproape o zi, insa s-a revenit pentru un termen de 3 zile, pana la sfarsitul saptamanii in curs. Va punem la dispozitie documentele, pentru studiu in vederea formularii de observatii.

Documente atasate:

 

Acest articol a fost arhivat. Din acest motiv, nu puteți posta comentarii noi.

Comentarii

0 #44 Ștefan Teoroc 20-02-2013 14:28
Nu sunt de acord cu tine si hai sa ne uitam la rezultate. Pe varianta ta, ar insemna ca agentii care au candidat nu au fost admisi ceea ce este fals. Apoi, sa stii ca in sistemul asta nu cautam doar teoreticieni, care pot fi foarte buni la reprodus texte insa intr-o situatie de criza se pierd.
0 #43 Mihai catalin 20-02-2013 11:34
Citesc diverse opinii ale colegilor referitoare la neclaritati, omisiuni, greseli....etc dar, nu observ opinii referitoare la cel mai important aspect legat de acest concurs ptr functii de sef tura si sef sectii interioare, Si anume INTERVIUL, care este proba eliminatorie fara drept de contestatie si care-ti "taie craca de sub picioare" inca de la inceputul concursului !
Este corect si moral ca pe aceste functii sa concureze agenti si ofiteri in acelasi timp?
Ce sanse poate avea un agent fata de un ofiter la proba interviului avand in vedere ca din Comisia de concurs fac parte in majoritate ofiteri?
Cat de transparent poate fi acest interviu mai ales ca pe aceste functii pot concura si ofiteri care au lucrat in ANP sediu central si se cunosc in mare parte cu persoanele din Comisia de examinare?
Ce rol "cheie"are acest interviu vis a vis de un candidat care doreste sa avanseze si el "amaratul" CA POATE E CAPABIL"?
Nu credeti ca daca intradevar noi agentii doream intradevar sa sustinem un interviu capabil am fi candidat la posturile de magistrati?
De ce nu se doreste transparenta toatala si departajarea concurentilor sa se faca pe hartie, negru pe alb ci nu prin porcaria asta de interviu?
Cum poate spune un membru al comisiei de examinare ca un candidat la o functie este apt sau nu sa o ocupe?
Ce pregatire au acesti membri ai comisiei incat sa spuna ca un om este bun sau nu sa sustina un examen de avansare in functie?
Sunt prea multe motive care ne conduc spre concluzia ca acest INTERVIU este o piedica majora in calea oamenilor total transparenti si echidistanti care nu au nevoie de "pile si relatii" pentru a avansa in cariera !
Ce spuneti stimate Dle. Teoroc vis a vis de aspectele de mai sus?
0 #42 Neamtul 07-02-2013 13:11
Da,am facut la mine in unitate si am fost indulgent privind procentul de 50%,in realitate este de peste 80,cei care lucrau pe pc au facut cursul pt diploma cei care nu stiau inainte sa lucreze pe pc nu stiu nici dupa curs.Eu nu pot sa cred ca dvs nu stiti acest lucru sau va faceti ca nu stiti si in plus la acest curs nu au intrat toti fraierii ,astfel faceti discriminare testul la concurs e pe bune Iar la curs nu,vedeti procentul de promovabilitate ,sa lasm vrajeala si sa fim nemti daca vrem sa ajungem ca ei,va stimez dar gresiti amarnic.
0 #41 Ștefan Teoroc 07-02-2013 08:41
Pai importanta este materia nu (re)pozitionare a in cod / avem titlul, deci stim ce anume se cere.
0 #40 Claudiu 07-02-2013 08:25
In tematica s-a strecurat o eruare : (III. Codul de procedură penală – art. 175 – 1841 Citarea, comunicarea actelor procedurale şi mandatul de aducere), acest capitol gasindu-se conform "CPP-reactualiz at" in Titlu VI ; Capitolul I -Art.257-Art.26 7.
0 #39 Ștefan Teoroc 05-02-2013 14:12
Neamtule, ai facut tu o centralizare in sistem, ai certitudinea incompetentei tuturor acelor comisii care au analizat competente IT? De ce te risti in afirmatii doar de dragul de a le face?
0 #38 NEAMTU D 05-02-2013 00:20
Citez pe Stefan Teoroc:
Exat asta este pericolul. Luam ca si indicator absolut pentru o situatie, un caz negativ din imediata apropiere si apoi incercam sa orientam principiul dupa acest caz. Abolut eronat.
CAZURI negative din pacate sunt de peste 50%,aici gresiti amarnic si nu va inteleg de ce,eu cred ca stiti situatia dar aveti un impuls ceva de sustineti asemenea aberatii,fara suparare.
0 #37 Ștefan Teoroc 02-02-2013 09:44
Exat asta este pericolul. Luam ca si indicator absolut pentru o situatie, un caz negativ din imediata apropiere si apoi incercam sa orientam principiul dupa acest caz. Abolut eronat.
0 #36 Toma 02-02-2013 08:44
Tepes,
Particularizezi si nu e bine ! Pe seama a 1-2-3 persoane pe care le cunosti si fac obiectul a ceea ce spui tu, elimini din start ideea legalitatii acordarii acestor diplome. As putea spune acelai lucru despre tine cu privire la obtinerea diplomei de licenta (daca o ai) ?
0 #35 Tepes 31-01-2013 20:48
Nu sustineti aberatii de genul ca cei care au urmat cursul ECDL sa nu mai dea concurs,nu vreau sa jignesc dar unii dintre ei nu vor stii sa lucreze cu calculatorul decat sa-l deschida,faceti o mare greseala si asta datorita unor presiuni ale membrilor cotizanti,insa trebuisa vedeti si actionati conform realitatii,core ct si in interesul membrilor ,toti membrii nu numai cu ECDL. :oops:
0 #34 Ștefan Teoroc 28-01-2013 22:20
In scurt timp / am facut propuneri de modificare a tematicii
0 #33 Nicusor 28-01-2013 17:33
Dle Teoroc, cand se scot la concurs functiile de sef de sectie si sef de tura? Poate ma loveste Dumnezeu cu o bucata de ciolan! Pentru ca a obtine un post din acesta este o minunune de la D-zeu!
0 #32 cineva 27-01-2013 15:21
domnul stefan asteptam raspunsu despre dutu mai sta pe functie
sint destui caresint capabili si au ceva ani ca ofiteri
0 #31 Ștefan Teoroc 26-01-2013 21:32
Am spus ca voi discuta cu DSDRP si voi avea un raspuns clar. Regula asumata de directorul general inclusiv in ultimul consiliu de conducere este ca cei picati sa nu mai fie imputernciti. Se pot face exceptii in cazurile in care nu exista solutii de inlocuire. Nu cred ca Jilava se poate numara printre acestea.
0 #30 Jilavean 26-01-2013 20:55
Da asa este pentru functia de sef serviciu aplicarea regimurilor Dutu a picat la testarea psihologica deci logic nu mai poate gira incontinuare aceasta functie pe care este imputernicit.
Crezi domnule Stefan ca DMRU din ANP poate sa aiba o abordare unitara pentru toti cei care in diferite faze ale concursurilor la care au participat au cazut cu brio?
Nu demult cei care au picat la concursuri nu au mai fost imputernicit pe acele functii.
Cred ca asa este corect.
0 #29 ECDL 26-01-2013 20:50
Pt Gogu,
De unde sti tu ca cei cu certificate ecdl nu stiu sa porneasca un calculator?
Vorbesti sa te alfi in treaba iar Stefan are dreptate, acolo in acea sala de examene sunt cel putin 10 oameni chiar nu merge asa cum spui tu.
Chiar sa fi cel mai prost si pleci cu destule cunostiinte din acel curs care nu tine 1 sau 2 zile.
Eu iti propun prietene gogu sa nu mai fi atat de rautacios.
Daca e asa cum spui tu ce se poate face in sistemul nostru cu aceste certificate recunoscute pe plan european? Aud?
Hai ca nu ai replica si nici vreo propunere dupa cum pui problema.
0 #28 ardelean 26-01-2013 17:09
Alooo! d-l Teoroc,flexibil izeaza raspunslul la intrebare.
0 #27 ardelean 26-01-2013 15:57
Aloooo d-l Teoroc,una e sa nu fii admis,desi ai obtinut o nota peste 5 si alta e sa pici testarea psihologica. Cand ai picat testarea psihologica,nu ai ce cauta in functie de conducere ca imputernicit! Ar trebui introdusa testarea psihologica si pentru cei la care se fac propuneri de imputernicire.
0 #26 Ștefan Teoroc 26-01-2013 12:03
Subiectul mentinerii ca imputerniciti a celor care au candidat si nu au fost admisi s-a dezbatut cu ANP urmand sa se stabileasca de la caz la caz. Regula ar fi ca cei care au picat sa nu mai fie nici imputerniciti dar pe linie de operativ in special, s-a stabilit ca in funnctie de particularitati le din fiecare unitate regula sa fie flexibilizata la propunerea justificata a DSDRP. Voi mai reveni la subiect si voi cere ANP sa precizeze exact cazurile care exced regulii si din ce motive. Mai asteptam si numirile celor admisi, pentru o situatie finala.
0 #25 ardelean 26-01-2013 11:10
Da, d-le Teoroc si la Satu Mare este un ofiter care a picat testare psiho in seria asta si a ramas imputernicit bine mersi pe functie de conducere! Ce spuneti despre asta?
0 #24 Ștefan Teoroc 25-01-2013 10:54
Cineva: Dutu a picat testul psiho in seria asta?
0 #23 zorro 25-01-2013 10:29
In cazul in care te-ai planificat in concediu in perioada respectiva e normal sa te trimita in concediu pentru a nu perturba intreaga planificare.Dac a in planificarea initiala nu ai ales o perioada anume si ai trecut ,,cand se dau banii pe haine ,,nu e normal sa te trimita fortat.. :D
0 #22 cineva 25-01-2013 10:28
domnule teo este normal ca cineva care na luat examenu psihologic sa mai stea pe functie
ex. domnul dutu de la jilava
cine il tine domnule ce pila are
ce nu mai sint alti capabili
nu are nici un an de cind e ofiter si
daca era asa capabil facea o facultate la academie de politie
0 #21 Ștefan Teoroc 25-01-2013 09:19
Daca mergem la extreme, pe ideea inutilitatii totale a unui curs de perfectionare si a ideii de formare in general plasand intreaga sarcina si responsabilitat e asupra comisiei de examen, nu am rezolvat nimic. Si eu sunt tentat uneori sa iau decizii plecand de la cazuri particulare, pe care le cunosc pe are le-am trait. Dar nu asa vom rezolva lucruri in sistemul asta. In trecut am participat si eu la un astfel de curs, si de atunci s-au tot intamplat cursuri in viata mea. Aveam o functie de conducere in unitate si as fi zis ca este o formalitate dar nu a fost. Nu dai examen singur in sala si nici nu exista idioti atat de inconstienti incat sa-si asume acordarea diplomelor fara macar sa apesi un buton. Sunt martori, se duce vorba. Ca sa treci examenul trebuie sa stii ceva iar asta face bine celor care sunt certati in mod obisnuit cu butoanele desi pot fi foarte buni profesionisti in alte activitati.
0 #20 gogu 25-01-2013 07:58
sunt destui care au diploma ECDL si nu stiu sa inchida un calculator iar aceste cursuri s-au facut numai pe sest.

Google Translate

Cauta in site

  • buretarul 20.10.2017 22:17
    da it-ul de ce a ramas pana la ora 12 noaptea, asa de doru lelii, ce ...

    Read more...

     
  • Justice 20.10.2017 22:01
    Sincer, ANP-ul e pe degeaba. Mai bine ar fi penitenciare regionale ...

    Read more...

     
  • Cristian Tudorache 20.10.2017 21:18
    #23 Sau 20-10-2017 15:09 - vezi comentariul #10

    Read more...

     
  • Sau 20.10.2017 15:09
    Dl teoroc mai luăm sdsl de la 1 ianuarie2018 sau nu ne spuneți va rugam ...

    Read more...

     
  • E4 20.10.2017 08:28
    E doar propunere momentan asta cu reducerea varstei de pensionare ...

    Read more...

Google AdS