Home Stiri si noutati Articole publicate Salarizare bugetari 2012

Urmand link-ul de mai jos si vizualizand documentele atasate, puteti afla intreaga poveste a salarizarii personalului bugetar pe anul 2012 http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck.proiect?cam=2&idp=12139

Ne apropiam vertiginos de finalul de an si salarizarea din sectorul public era in ceata, insa in Parlament se dezbate de mult timp pe subiect. Cheita pe care au gasit-o dnii guvernanti de data asta ocoleste adoptarea unei legi tranzitorii distincte si urmeaza calea aprobarii in Parlament a unei ordonante de urgenta mai vechi, printr-o lege in care se strecoara cateva prevederi esentiale (cateva zeci de prevederi!).

Legea respectiva (prin care se aproba OUG 80/2010) care pe langa obisnuitul articol unic caracteristic legilor prin care se aproba ordonante, a mai primit un articol (art II), articol care este de fapt Legea salarizarii bugetarilor pe 2012 si care stabileste inghetarea salariilor, modul de compensare a muncii suplimentare, interzicerea premiilor si primelor, precum si alte masuri de austeritate, stabilind totodata mentinerea sistemului actual de salarizare cu radacini in 2009.

Pe link-ul din informare veti vedea ca actul normativ aflat in faza de proiect a fost oprit pe data de 15 nov 2011 in urma unei sesizari privind neconstitutionalitatea semnata de un grup de parlamentari (atasat). Conform scenariului cu care deja ne-am obisnuit, Curtea Constitutionala va respinge sesizarea, iar Legea va fi adoptata chiar daca procesul legislativ nu a fost respectat.

UPDATE:

Documente atasate:


Comentarii 

 
0 #39 magicianu 27-12-2011 23:55
prin DZU e dat si ne freaca la creier pe toti cu ideile si talentele lui!!
Citat
 
 
0 #38 Nae 21-12-2011 14:02
Pt Florin Stoica
Stii ce nu inteleg referitor la Demetrescu? Cum a ajuns sef serviciu cand el a dat examen pentru functia de Loctiitor Sef Tura? Din cate stiu a fost admis pentru corpul ofiterilor si functia de LST odata cu Mihalache ! Dar, de la LST cum a ajuns Sef Serviciu cand nici macar nu s-a dat concurs pentru aceasta functie? Sigur este numit prin decizie pe unitate!
Citat
 
 
+1 #37 Stefan Teoroc 20-12-2011 12:45
Pentru „nea Fane” ala, pun eu mana pe tine :-)
Stii ca-mi place sa-mi spui asa

Am inteles / o sa vad care-i treaba
Citat
 
 
+1 #36 Fane Bulau 20-12-2011 09:20
Nea Fane te rugam din suflet pune o vorba buna sa dispara din Jilava Demetrescu, nu-i mai putem suporta tampeniile, prostiile si incompetenta, te rugam ajuta-ne sa scapam si de domnul Stroe sa vina un alt director care nu tine in dreapta lui asemenea elemente, ne-am saturat de asemenea directori care se inconjoara de o gasca de manglitori si incompetenti. O sa revin curand cu numele acestora, promit solemn.Mai sunt foarte multi care care doresc acest lucru dar le e frica s-o spuna.
Citat
 
 
+2 #35 Florin Stoica 19-12-2011 14:00
Pt Nae si Nicu,
Aveţi perfectă dreptate în acea perioadă şef la comisiile de concurs era Movilă.
Corect ai sesizat Nae, atunci au venit în sistem numai rebuturi şi tot atunci au venit prin redistribuire aceste tentative de ofiţeri , au dat examen pentru un penitenciar, nu au luat acolo dar pentru că aveau nota 5 au fost redistribuit la alte penitenciare unde trebuiau să mergă din start(acolo îl dorea sistemul şi pila lui) dar nu aveau curaj să dea examen la acel penitenciar le era teamă de ceilalţi contracandidaţi , dar posturile erau promise lor, acest lucru e clar, deoarece unde a fost redistribuit Demetrescu, nu a promovat candidatul înscris.
Aşa a ajuns director adjunct şi Căminişteanu la Jilava, dar nu a rezistat mult.
Pt Robo,
Să şti că la Jilava problema orelor suplimentare s-a rezolvat, se pontează 12 ore tură de zi şi 13 ore tură de noapte şi cred că e ok, pentru cei care lucrează în porţile de acces se ponteză 13 ore zi noapte.
Sunt deacord cu propunerea ta ca intrarea şi ieşirea din serviciu să se facă doar cu cartelă de acces, aşa se evidenţiază foarte bine timpul efectiv de lucru.
Cum putem face acest lucru după parerea ta dacă Boc prin lege a blocat total orice achizie în sistemul bugetar de 2 ani şi încă se va menţine această restricţie?
Am ajuns ca din cauza unora gen Demetrescu să stricăm tot ce era bine, să ne batem joc de oameni, să-i chemăm de acasă cu şi fără rost, iar cănd i se cer explicaţii spune că aşa vrea el.
Ce e mai grav e faptul că pentru munca depusă Demetrescu e apreciat de conducere, cu toate că prin atitudinea lui trage în jos apercierea tuturor faţă de conducerea unităţii orice ar face aceştia.
Aştept provincia pentru un şef serviciu regim, dacă nu din ianuarie schimbăm macazul.
Citat
 
 
+3 #34 Optimistul 17-12-2011 16:04
Daca examnele au fost pe timpul cand era sef comisie dl Movila,e clar ...sunt multe unitati unde avem "specimene" de acest gen....
Citat
 
 
0 #33 Nae 16-12-2011 16:42
Florine, I-a aduti aminte cine a mai venit ca ofiter la jilava odata cu Deme si ai sa intelegi de cine avea ANP nevoie in acea perioada! Nu e de mirare ca oameni buni au picat examenul in acea perioada! Sistemul avea nevoie de slugi!
Citat
 
 
0 #32 Nicu 16-12-2011 16:36
Raspuns pentru Jilava.
Poate e asa cum zici slab d-ta, slab.... dar, important este ca acum este sef serviciu regim si aplica legea cum doreste! Dar, nu cred ca "a ajuns ofiter printr-o intamplare" ci asa s-a dorit de "sus"! Ai fi surprins sa vezi cum arata hartia cu raspunsurile la subiectele de examen! Daca ai vedea-o cu siguranta te-ai convinge ca trecerea lui in corpul ofiterilor nu s-a facut din intamplare! Te-ai convinge ca nota 5 pe care a luat-o a fost prea mare!! Dar, interviul pe care la dat a fost demn de un Thales al zilelor noastre!
"Deme" este Cel mai mare sofist din Jilava ! :D
Citat
 
 
+1 #31 Robo 16-12-2011 16:13
NUUU! Problema orelor suplimentare nu s-a rezolvat! Poate la unele penitenciare s-a rezolvat dar, spre exemplu la Jilava lasa de dorit. La plutoane zilnic se intarzie cu apelul si schimbul de la perimetru! Cel putin jumatate de ora, ca sa nu zic mai mult dureaza sa fie schimbati oamenii de la paza. Cum "pietele" iarasi au devenit un tabiet zilnic, orele suplimentare nu sunt pontate. SOLUTIA: pontatoarele prin cartela magnetica ar rezolva in totalitate aceasta problema si n-ar mai exista nemultumiti !!! De ce nu se vrea rezolvarea acestei probleme?.....
Citat
 
 
+2 #30 Florin Stoica 14-12-2011 08:31
Pt Jilava
Mare dreptate ai cu demetrescu si ai spus chiar putin si cu decenta, e o catastrofa de ofiter.
Nu inteleg de ce conducerea unitatii accepta un asa sef serviciu care distruge tot pe unde trece.
Eu sincer nu credeam ca actuala conducere se poate inconjura de asemenea nulitati cum le spui tu, e o enigma pentru mine.

Ce e mai grav e faptul ca acest ofiter nu se poate schimba, nu are capacitatea, atat poate atat face.
Dar cu ce suntem noi vinovati domnule director sa-l suportam si sa-i suportam aerele de sef si tampeniile pe care le face zilnic?
S-au terminat ofiterii in sistemul penitenciar cumva si noi nu stim?
Cum Dumnezeu sa se simta o cat de mica schimbare in sistemul penitenciar cu asemenea oameni care orice ar face nu-si pot depasi o anumita conditie?
Citat
 
 
0 #29 Florin Stoica 14-12-2011 07:19
Stefan esti gelos?
Fata de afirmatiile facuta de Radu cu aprecierea pozitiva din perioada mitingurilor, consider ca nu e nevioe de asa ceva, era si e ceva normal ce s-a intamplat, daca erau mai multe unitati in Bucuresti sigur procedau la fel, iar langa cele 4 filiale au fost si altii, foarte multi, care au acelasi merit, poate chiar mai mare tind cont de efortul fizic si financiar depus, toti merita felicitari, sa fim corecti.
Tinem aproape.
Citat
 
 
+2 #28 ADi P 14-12-2011 00:12
Citez pe SE LUCREAZA FINUT:
A spus Stefan Teoroc in comentariile anterioare ,ceva legat da sindicalizarea JILAVEI.
Nu cred ca aceasta afirmatie a fost facuta la voia intimplarii,ci a avut la baza motiv-motive foarte bine intemeiate si legale in acelasi timp.
Sa nu uitam ca atunci cind multi dintre noi ne uitam la televizor si comentam,JILAVA ,RAHOVA,CELE DOUA SPITALE,BAGR ERAU PE BARICADE.
Nu contest faptul ca nu au participat toate filialele din tara la mitinguri,greve ,manifestatii,d ar cind nu a fost timp de mobilizare,au participat filialele bucurestene.
Sa fim realisti si sa recunoastem acest lucru

ramine tot stima-RADU HILOHE

Ai dreptate Radule despre filialele din Bucuresti insa au fost momente cand nu au fost prezenti asa cum s-a dorit sau s-a pregatit,deasem enea si cei din teritoriu au avut momente uneori de acelasi gen cu cei din Bucuresti in privinta prezentei mai slabe la unele actiuni,dar asta e viata,uneori bate filmul. ;-) ;-)
Citat
 
 
+1 #27 Stefan Teoroc 13-12-2011 20:46
Noroc cu articolele astea ca mai comunicam si noi.

Langa Jilava curge Sabar care se varsa in Arges iar Argesul in Dunare care curge spre Galati.

N-om face noi Pod de Flori dar o pluta tot facem si o luam pe rau in jos, poate ne si vedem.
Citat
 
 
+1 #26 SE LUCREAZA FINUT 13-12-2011 20:39
A spus Stefan Teoroc in comentariile anterioare ,ceva legat da sindicalizarea JILAVEI.
Nu cred ca aceasta afirmatie a fost facuta la voia intimplarii,ci a avut la baza motiv-motive foarte bine intemeiate si legale in acelasi timp.
Sa nu uitam ca atunci cind multi dintre noi ne uitam la televizor si comentam,JILAVA ,RAHOVA,CELE DOUA SPITALE,BAGR ERAU PE BARICADE.
Nu contest faptul ca nu au participat toate filialele din tara la mitinguri,greve ,manifestatii,d ar cind nu a fost timp de mobilizare,au participat filialele bucurestene.
Sa fim realisti si sa recunoastem acest lucru

ramine tot stima-RADU HILOHE
Citat
 
 
0 #25 Stefan Teoroc 13-12-2011 20:02
Radu, daca nu-ti pui si poza, copia cartii de identitate si a legitimatiei de serviciu, tot degeaba
Eu nu cred ca esti chiar tu
8)
Citat
 

Cauta in site

Ultimele comentarii

Strategia SNLP

Pliant SNLP

Pliant SNLP

Avantaje membri SNLP

Avantaje oferite membrilor de sindicat de catre PUBLISIND

Autentificare